Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Деструктивные аспекты экономического развития топливно-энергетического комплекса региона
    (Международный университет «МИТСО», 2014) Часник, Олена Миколаївна; Часнык, Елена Николаевна; Chasnyk, Olena Mykolaivna
    В условиях, сложившихся в Украине на нынешнем этапе ее экономического развития, проблема устойчивого функционирования предприятий топливно-энергетического комплекса (ТЭК) приобрела большое значение, поскольку решение задач, стоящих перед обществом, возможно лишь при условии создания надлежащей энергетической основы, способной обеспечить предприятия эффективной деятельностью. Речь идет о применении экономических механизмов и стимулов, способствующих высокой результативности их работы.
  • Item
    Трансформация современной парадигмы управления предприятиями топливно-энергетического комплекса
    (Изд-во «Кучеренко В.О.», 2014) Часник, Олена Миколаївна; Часнык, Елена Николаевна; Chasnyk, Olena Mykolaivna
    В статье рассмотрены теоретические аспекты формирования современной парадигмы управления предприятиями топливно-энергетического комплекса. Выделены основные этапы становления системы управления предприятиями в современных условиях.
  • Item
    Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
    (2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
  • Item
    Экономические проблемы и перспективы развития сектора жидкого биотоплива в Украине
    (Московский государственный горный университет, 2013) Курбатова, Тетяна Олександрівна; Курбатова, Татьяна Александровна; Kurbatova, Тetiana Oleksandrivna; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna
    У статті проаналізовано тенденції формування світового та українського ринку рідкого біопалива. Розглянуто зарубіжний досвід стимулювання розвитку сектора екологічно чистого транспортного палива. Визначено основні недоліки в законодавчих нормах і вимогах щодо обов'язкового впровадження біологічних добавок в нафтопродукти. Проаналізовано можливий негативний вплив державної регуляторної політики на розвиток ринку сумішевого палива. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33443
  • Item
    Состояние реального сектора экономики современной Украины
    («Ноулидж» (донецкое отделение), 2013) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті розглянуті статистичні показники розвитку промисловості України за роки незалежності. Виявлено як один з найбільш вагомих факторів, що стримують розвиток економіки країни, нерівномірність розподілу коштів між реальним сектором економіки та іншими галузями економіки. Запропоновано декілька рівнів організації економічної діяльності в регіонах. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33281
  • Item
    Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
    (Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    В статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076
  • Item
    Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах
    (Курский государственный университет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna
  • Item
    Маркетинг региона
    (Април, 2012) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
    У статті розглянуті питання розвитку окремого регіону, як складової державної політики задоволення соціально-економічних інтересів виробника, споживача і суспільства в цілому. Сформульовані сучасні виклики зовнішнього середовища до процесу економічного розвитку. Запропоновано авторське визначення поняття маркетинг регіону, проаналізовані причини недостатньої ефективності маркетингової діяльності в Україні При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29642