Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
9 results
Search Results
Item Деструктивные аспекты экономического развития топливно-энергетического комплекса региона(Международный университет «МИТСО», 2014) Часник, Олена Миколаївна; Часнык, Елена Николаевна; Chasnyk, Olena MykolaivnaВ условиях, сложившихся в Украине на нынешнем этапе ее экономического развития, проблема устойчивого функционирования предприятий топливно-энергетического комплекса (ТЭК) приобрела большое значение, поскольку решение задач, стоящих перед обществом, возможно лишь при условии создания надлежащей энергетической основы, способной обеспечить предприятия эффективной деятельностью. Речь идет о применении экономических механизмов и стимулов, способствующих высокой результативности их работы.Item Трансформация современной парадигмы управления предприятиями топливно-энергетического комплекса(Изд-во «Кучеренко В.О.», 2014) Часник, Олена Миколаївна; Часнык, Елена Николаевна; Chasnyk, Olena MykolaivnaВ статье рассмотрены теоретические аспекты формирования современной парадигмы управления предприятиями топливно-энергетического комплекса. Выделены основные этапы становления системы управления предприятиями в современных условиях.Item Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий(2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana OleksandrivnaУ статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893Item Экономические проблемы и перспективы развития сектора жидкого биотоплива в Украине(Московский государственный горный университет, 2013) Курбатова, Тетяна Олександрівна; Курбатова, Татьяна Александровна; Kurbatova, Тetiana Oleksandrivna; Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna MykolaivnaУ статті проаналізовано тенденції формування світового та українського ринку рідкого біопалива. Розглянуто зарубіжний досвід стимулювання розвитку сектора екологічно чистого транспортного палива. Визначено основні недоліки в законодавчих нормах і вимогах щодо обов'язкового впровадження біологічних добавок в нафтопродукти. Проаналізовано можливий негативний вплив державної регуляторної політики на розвиток ринку сумішевого палива. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33443Item Состояние реального сектора экономики современной Украины(«Ноулидж» (донецкое отделение), 2013) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychУ статті розглянуті статистичні показники розвитку промисловості України за роки незалежності. Виявлено як один з найбільш вагомих факторів, що стримують розвиток економіки країни, нерівномірність розподілу коштів між реальним сектором економіки та іншими галузями економіки. Запропоновано декілька рівнів організації економічної діяльності в регіонах. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33281Item Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях(Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076Item Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах(Курский государственный университет, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Маркетинг региона(Април, 2012) Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasyliiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr SerhiiovychУ статті розглянуті питання розвитку окремого регіону, як складової державної політики задоволення соціально-економічних інтересів виробника, споживача і суспільства в цілому. Сформульовані сучасні виклики зовнішнього середовища до процесу економічного розвитку. Запропоновано авторське визначення поняття маркетинг регіону, проаналізовані причини недостатньої ефективності маркетингової діяльності в Україні При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29642Item Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики(Деловая полиграфия, 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna