Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147
Browse
6 results
Search Results
Item Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства(Лівівська економічна фундація, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaМаркетингова політика розподілу пронизує всю діяльність підприємства та впливає на функціонування його підсистем, визначаючи можливі зміни в них. Виходячи з цього, розроблення системи управління маркетинговою політикою розподілу є одним із першочергових завдань, що стоїть перед керівництвом підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134Item Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах(Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079Item Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах(ПДАБА, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075Item Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу(Наукове об'єднання "Economics", 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaПідприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519Item Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємства(ГО "Центр економічних досліджень та розвитку", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaItem Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства(ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaУ статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533