Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/147

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Формування системи управління маркетинговою політикою розподілу підприємства
    (Лівівська економічна фундація, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Маркетингова політика розподілу пронизує всю діяльність підприємства та впливає на функціонування його підсистем, визначаючи можливі зміни в них. Виходячи з цього, розроблення системи управління маркетинговою політикою розподілу є одним із першочергових завдань, що стоїть перед керівництвом підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33134
  • Item
    Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
    (Українська державна академія залізничного транспорту, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті розглянуто значення процесу управління маркетинговою політикою розподілу промислового підприємства в ринкових умовах. Запропоновано логічно-структурну схему етапів розроблення, впровадження та реалізації системи управління маркетинговою політикою розподілу в межах підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33079
  • Item
    Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
    (ПДАБА, 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
  • Item
    Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу
    (Наукове об'єднання "Economics", 2013) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Підприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
  • Item
    Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємства
    (ГО "Центр економічних досліджень та розвитку", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna
  • Item
    Дослідження ролі та значення маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства
    (ПВНЗ "Університет економіки і підприємництва", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov Oleksiivna
    У статті проведено аналіз поняття «маркетингова політика розподілу». Визначено місце маркетингової політики розподілу в господарській системі підприємства; розглянуто її завдання та функції. Удосконалено схему планування та розроблення заходів політики розподілу на підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29533