Управління фізичного виховання і спорту

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27998

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Item
    Физическое воспитание и спорт в формировании здорового образа жизни студентов
    (Сумский государственный университет, 2015) Смолякова, И.Д.; Загурский, А.М.; Обидейко, Е.К.
    Роль физического воспитания и особенно спорта в формировании здорового образа жизни (ЗОЖ) и здоровья студентов подтверждается нашими специальными исследованиями.
  • Item
    Особенности питания и пищевого поведения студенческой молодежи, как факторы обеспечения здоровья
    (Сумский государственный университет, 2015) Подригало, Л.В.
    Анализ особенностей образа жизни современной молодежи позволяет заключить, что он не выполняет своего предназначения по упрочению здоровья [1]. В связи с этим изучение, анализ и коррекция компонентов образа жизни должны быть признаны важными инструментами воздействия на здоровье. Среди составляющих здорового образа жизни одной из важнейших является рациональное питание, как фактор, который влияет практически на все критерии, характеризующие состояние здоровья. Анализ особенностей рациона позволяет обосновать необходимые профилактические и оздоровительные мероприятия, что повышает роль такого исследования в мониторинге здоровья населения [2].
  • Item
    Фізична культура, як важливій фактор здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2015) Стасюк, Роман Миколайович; Стасюк, Роман Николаевич; Stasiuk, Roman Mykolaiovych; Осьонова, І.М.
    Метою фізичного виховання у вузах є підготовка всебічно розвинених спеціалістів, використовувати та впроваджувати фізичну культуру та спорт в умовах майбутньої виробничої діяльності. Реалізація цієї мети є необхідною з позицій нових вимог, наданих до вищої школи. Адже багато студентів в майбутньому займуть важливі позиції на виробництві, і від того, який запас теоретичних і практичних фізкультурних умінь та навичок вони отримають за період навчання у вузі, залежить їх особиста участь у заняттях та пропаганді фізкультурно-спортивного життя, творча активність, та здоровий побут. Курс фізичного виховання передбачає комплексне вирішення виховних, освітніх та оздоровчих задач в усіх формах фізичного виховання: на навчальних заняттях; під час самостійних занять і занять у спортивних секціях, командах; при виконанні фізичних вправ у режимі навчального дня; при проведенні масових оздоровчих, фізкультурних та спортивних заходів у позанавчальний час.
  • Item
    Формування здорового способу життя засобами фізичної культури серед учнів професійно-технічних навчальних закладів
    (Сумський державний університет, 2015) Межибецька, І.В.
    В галузі збереження здоров’я підлітків на сьогодні залишається не вирішеним питання взаємного впливу професійної та здоров’язміцнюючої діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Важливе значення для запобігання несприятливої дії чинників виробничого середовища, збереження та зміцнення здоров’я серед учнівської молоді на етапі опанування професії має раціональний режим фізичного виховання. З позицій гігієни дітей та підлітків фізичне виховання складається з основного (урок), додаткового (у режимі навчального дня), факультативного (секції) та самостійного блоків. Включення різних форм фізичного виховання учнів ПТНЗ підвищує адаптаційні можливості організму, що розвивається та сприяє закріпленню в обраній професії.
  • Item
    Формування здорового способу життя студентів, засобами фізичного виховання
    (Сумський державний університет, 2015) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Луньова, Я.А.
    Міцне здоров’я і висока здатність адаптації до дії факторів навколишнього середовища є одними з найбільш важливих умов формування особистісних якостей людини. В Україні останнім часом проблеми збереження і розвитку фізичного та морального здоров’я громадян набули особливої актуальності. Особливу тривогу викликає стан здоров’я молоді, від якого залежить доля майбутнього держави. 80–90 % студентів вищих навчальних закладів мають патологічні відхилення в стані здоров’я.
  • Item
    Аспекти формування здорового способу життя майбутніх педагогів
    (Сумський державний університет, 2015) Козерук, Ю.В.; Шельменко, І.С.
    давніх часів люди піклувалися про свій фізичний стан, розвивали свої рухові якості, загартовували тіло й дух. Але в останні часи здоров’я людей в Україні значно погіршилось. За даними Міністерства охорони здоров’я України спостерігається, що понад 50% молодих людей мають проблеми зі здоров’ям [1]. В умовах сьогодення важливим є формування здорового способу життя (ЗСЖ) молодого покоління, адже саме вони створюватимуть майбутнє країни. Майбутні педагоги зобов’язані мати міцне здоров’я, вести ЗСЖ, тому що саме вони будуть виховувати дітей, надавати їм приклад, вчити як піклуватися за своїм здоров’ям та сприяти його покращенню.
  • Item
    Детский туризм и ЗОЖ
    (Сумский государственный университет, 2015) Дорофеева, Г.А.; Свердлов, Д.В.; Сергеева, А.И.
    За годы экономических реформ (конец ХХ века) разрушительному удару подверглась система социального туризма, в том числе и детско-юношеского. На государственном уровне резко сократилось финансирование детских путешествий всех видов – экскурсионно-туристских (особенно многодневных самодеятельных), спортивных, оздоровительных и т.д. Закрывались и/или были перепрофилированы такие учреждения дополнительного образования, как станции юных туристов, центры детско-юношеского туризма, кружки и секции юных краеведов, юных натуралистов, юных экологов и т.д.
  • Item
    Пути формирования здорового образа жизни студентов ОНПУ
    (Сумский государственный университет, 2015) Смолякова, И.Д.; Березовская, Л.А.
    Многократно установлено, что здоровый образ жизни (ЗОЖ) является наиболее действенным способом укрепления и сохранения здоровья и подготовки к активной жизнедеятельности студенческой молодежи. Вместе с тем приобщение студентов к ЗОЖ – сложная педагогическая проблема, оптимальные пути решения которой пока еще не определены в полной мере. Это объясняется тем, что предлагаемые мероприятия, как правило, не предусматривают интересы и личный опыт студентов по устройству их образа жизни.
  • Item
    Formation of healthy lifestyle of students of technical specialties
    (Sumy State University, 2015) Smolyakova, I.D.
    Our studies substantiate an important role of healthy lifestyle in solving the problem of providing health and physical readiness for active life of students and in involving them to healthy lifestyle. It is established that up to 70% of students of technical universities practically do not use or use ineffectively in their lives such important components of lifestyle as rational work, rational nutrition, rational physical activity, rejection of bad habits, etc., that save and improve health, which significantly reduces the spare capacity of the organism.
  • Item
    Влияние пчел и пчелопродукции на здоровье человека
    (Сумский государственный университет, 2015) Дорофеева, Г.А.; Грищенко, П.П.
    Здоровый образ жизни человека – это образ жизни, полностью направленный на укрепление здоровья и профилактику болезней. В настоящее время здоровый образ жизни человека – глобальная социальная проблема, составная часть жизни общества в целом. По оценкам специалистов, здоровье людей зависит на 50–55% именно от образа жизни, 20% – от окружающей среды, 18-20% – от генетической предрасположенности и лишь 8–10% – от здравоохранения [1]. В работе мы рассмотрим, как влияют пчелы и пчелопродукция на здоровье человека. Пчелы производят много разных продуктов – воск, мед, прополис, пыльца, маточное молоко, перга – все эти продукты подходят для оздоровления людей. Пчела иногда жалит человека, однако, если это дозировано, то приносит пользу для здоровья.