Управління фізичного виховання і спорту

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27998

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Item
    Якість підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту
    (Сумський державний університет, 2015) Марчик, В.І.
    Для педагогів вже стало традиційним поняття «освіта упродовж життя» або безперервна освіта. Сучасна школа вимагає, щоб учитель був винахідником, дослідником, новатором, творчою особистістю. Налагоджена і ефективна система підвищення кваліфікації викладачів вищої школи у радянські часи була зруйнована. Держава відмовилася фінансувати курси підвищення кваліфікації, лише зазначила про їх обов’язковість. Курси, що нині організовані, можна відвідати за власний рахунок або за кошти свого навчального закладу, а курси підвищення кваліфікації, що функціонують без відриву від виробництва, мають формалізований характер, неякісність і низьку ефективність.
  • Item
    Формування системи навчальної діяльності студентів СумДУ
    (Сумський державний університет, 2015) Стасюк, Роман Миколайович; Стасюк, Роман Николаевич; Stasiuk, Roman Mykolaiovych; Слизька, Д.І.
    Стан вищої фізкультурної освіти на сучасному етапі розвитку може розглядатися з двох позицій. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою спортивною освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання фізичним вихованням. У зв’язку з розширенням ринку освітніх послуг і появою нових спеціалізацій, студентів, які відрізняються від основної маси невеликим обсягом рухової активності, виникло питання вивчення оптимальної системи навчальної діяльності, яка враховує особливості різних груп студентів. Завдання вивчення особливостей системи навчальної діяльності студентів спортивних спеціальностей вузів до цього часу не знайшло свого рішення.
  • Item
    Оцінка рівня спеціально організованої рухової активності дітей 14-17 років
    (Сумський державний університет, 2015) Калиниченко, І.О.; Савчук, О.В.
    Рухова активність дітей є невід’ємною складовою формування здорової та соціально активної особистості, запорукою створення здорового репродуктивного потенціалу нації. Підлітковий вік, за даними ВОЗ, визнаний критичним етапом для розвитку багатьох хронічних хвороб. Численними науковими дослідженнями доведено, що прогресуюче зниження рівня здоров’я школярів передусім повʼязане із проблемою дефіциту рухової активності.
  • Item
    Застосування інформаційних технологій задля підвищення якості освіти в системі фізичного виховання і спорту
    (Сумський державний університет, 2015) Ажиппо, О.Ю.; Подрігало, Л.В.; Шестерова, Л.Є.
    Сучасна соціально-економічна ситуація в Україні характеризується погіршенням стану здоров'я населення. Одним із перспективних і ефективних шляхів покращання здоров'я є впровадження здорового способу життя, збільшення рухової активності, впровадження у повсякденне життя різноманітних форм фізичної культури.
  • Item
    Хореографічні заняття у процесі фізичного виховання студентів польських університетів
    (Сумський державний університет, 2015) Долгова, Наталія Олександрівна; Долгова, Наталия Александровна; Dolgova, Nataliia Oleksandrivna
    В умовах реформування університетської освіти в Україні постає нагальна потреба приведення навчально-виховної діяльності навчальних закладів у відповідність до завдань реалізації головних моральних та національних принципів Української держави, забезпечення єдності свідомості, любові до національної культури у професійно-соціальній сфері життєдіяльності майбутнього покоління. Проблеми національного виховання молоді постійно перебувають у центрі уваги педагогів, соціальних працівників, громадських та політичних діячів.
  • Item
    Стратегія системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до створення здоров'язбережувального середовища у школах мистецтв
    (Сумський державний університет, 2015) Омельчук, О.В.
    Одним з стратегічних напрямків підготовка майбутнього вчителя фізичної культури бачиться нами в підготовці їх до створення цільової програми «Здоров’язбережувальне освітнє середовище в середніх спеціалізованих школах мистецтв». Програма дозволить досягти збільшення числа майбутніх учителів фізичної культури, здатних до створення здоров’язбережувального середовище у школах мистецтв.
  • Item
    Нормативно-правове регулювання фізичного виховання і спорту в Україні та зарубіжних країнах
    (Сумський державний університет, 2015) Сірик, Антоніна Євгенівна; Серик, Антонина Евгеньевна; Siryk, Antonina Yevhenivna; Горбатко, Ю.О.
    Нормативно-правова база фізичного виховання і спорту в Україні сформована здебільшого підзаконними нормативно-правовими актами. Також збереглися ряд актів ще радянських часів. Через це нормативно-правова база фізичної культури і спорту в Україні є суперечливою, що і викликає необхідність детального наукового вивчення нормативно-правового регулювання, вдосконалення і зміни нормативно-правової бази фізичного виховання та спорту в Україні.
  • Item
    Про підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до рекреаційнооздоровчої діяльності
    (Сумський державний університет, 2015) Данилевич, М.В.
    У сучасний період назріла гостра потреба підготовки кадрів нового покоління, здатних задовольнити попит суспільства у здорових і працездатних громадянах. На сьогодні в Україні існує суспільна необхідність у фахівцях з фізичного виховання та спорту, здатних здійснювати рекреаційно-оздоровчу діяльність, що є вкрай важливим для пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювань та підвищення рівня рухової активності різних верств населення. Майбутній фахівець з фізичного виховання та спорту повинен прагнути до самоосвіти впродовж усього життя, володіти новітніми технологіями, розуміти можливості їх використання, вміти приймати самостійні рішення, адаптуватися у майбутній професійній сфері, пов’язаній з рекреаційно-оздоровчою діяльністю.
  • Item
    Мотиваційно-ціннісні основи здорового способу життя студентів
    (Сумський державний університет, 2013) Левченко, О.М.
    Кожна епоха народжує свій тип світогляду, нові знання, новий життєвий досвід, безупинно змінюючи наші погляди на навколишній світ, на саму людину, на її місце у суспільстві. Істотні зміни відбуваються у надособистісних соціальних структурах, у сферах суспільної та індивідуальної свідомості. Соціальної значимості набувають ті сфери суспільства, які безпосередньо зв’язані з утворенням, вихованням і формуванням студента як особистості, його соціалізацією. Значно зростає увага до соціальних аспектів здоров’я і здорового способу життя, до фізичної культури як соціального утворення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33090
  • Item
    Проблеми мотивації фізичної активності та фізичного виховання серед студентів
    (Сумський державний університет, 2013) Стасюк, Р.М.
    Сучасна практика показує, що фізична культура для більшості людей ще не стала особистою цінністю, не знаходить належного місця в їхньому способі життя. Особливістю життя сучасного суспільства є зниження рухової активності (гіпокінезія) і м’язових витрат (гіподинамія), що призводить до швидкого розвитку втоми в процесі діяльності та супроводжується зниженням функціонального стану організму. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33085