Управління фізичного виховання і спорту

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27998

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Item
    Physicality human as a phenomenon of physical education (metodoloho-synergy analysis)
    (Sumy State University, 2015) Возний, Андрій Петрович; Возный, Андрей Петрович; Voznyi, Andrii Petrovych
    Philosophical Discourse "body" as an inherent part of the "human" lasts forever and has many interpretations, written in the socio-cultural context. Many explications "flesh" forms in the modern field of philosophical research a variety of approaches, paradigms and perspectives. In scientific research are theoretical generalization and new solution to the problem of human physicality, as the phenomenon of physical culture.
  • Item
    Применение мультимедийных презентаций учебного материала по медикобиологическим дисциплинам на факультетах физической культуры
    (Сумский государственный университет, 2015) Гуштурова, И.В.
    Подготовка бакалавров и магистров по направлению «Физическая культура» предусматривает изучение ряда медико-биологических дисциплин. Важнейшей целью этих наук явлеся формирование у студентов системы представлений о процессах, протекающих в организме человека, а также формирование общекультурных (ОК) и профессиональных (ПК) компетенций.
  • Item
    Дистанційні технології у підвищенні кваліфікації вчителів фізичної культури
    (Сумський державний університет, 2015) Старченко, С.О.
    Проведений літературний аналіз дав можливість визначити, що на даний час найбільш пріоритетним напрямком є перетворення освітньої галузі у відкриту систему, яка буде забезпечувати її неперервність, доступність, масовість, особисту орієнтованість. Все це можна реалізувати через впровадження в освіту повномасштабного якісного дистанційного навчання, яке буде суттєво відрізняється від традиційного [1]. Характерними рисами дистанційної освіти є: гнучкість, модульність, економічна ефективність, нова роль викладача, спеціалізований контроль якості знань, використання спеціалізованих технологій і засобів навчання.
  • Item
    Организация класса на уроках физической культуры
    (Сумский государственный университет, 2015) Занина, Т.Н.
    Вопрос о том, что класс является организованной группой учащихся, продолжает быть актуальным и в настоящее время. Перед учителем стоит задача организовать класс для занятия, вызвать интерес и желание заниматься, увлечь каждого ученика. Учитель решает на уроке не только эти задачи, но и одну из ведущих задач – воспитание коллективизма.
  • Item
    Физическая культура в инклюзивном пространстве
    (Сумский государственный университет, 2015) Дорофеева, Г.А.; Грищенко П.П.
    Современное образовательное пространство претерпевает постоянные изменения. Согласно Федеральному закону № 273- ФЗ «Об образовании в Российской Федерации» (принят Государственной Думой 21 декабря 2012 г., одобрен Советом Федерации 26 декабря 2012 г., вступил в силу с 01 сентября 2013 г.), ст. 5. «Право на образование. Государственные гарантии реализации права на образование в Российской Федерации», в современных образовательных учреждениях (ОУ) могут обучаться дети с разными психофизическими возможностями. Следует отметить, что как педагогическое явление – обучение в одном классе и условно обычных детей и ребят с особыми познавательными потребностями (ООП) – появилось раньше. Подобран был и специальный термин, обозначающий это явление – инклюзия.
  • Item
    Фізична культура, як важливій фактор здорового способу життя студентської молоді
    (Сумський державний університет, 2015) Стасюк, Роман Миколайович; Стасюк, Роман Николаевич; Stasiuk, Roman Mykolaiovych; Осьонова, І.М.
    Метою фізичного виховання у вузах є підготовка всебічно розвинених спеціалістів, використовувати та впроваджувати фізичну культуру та спорт в умовах майбутньої виробничої діяльності. Реалізація цієї мети є необхідною з позицій нових вимог, наданих до вищої школи. Адже багато студентів в майбутньому займуть важливі позиції на виробництві, і від того, який запас теоретичних і практичних фізкультурних умінь та навичок вони отримають за період навчання у вузі, залежить їх особиста участь у заняттях та пропаганді фізкультурно-спортивного життя, творча активність, та здоровий побут. Курс фізичного виховання передбачає комплексне вирішення виховних, освітніх та оздоровчих задач в усіх формах фізичного виховання: на навчальних заняттях; під час самостійних занять і занять у спортивних секціях, командах; при виконанні фізичних вправ у режимі навчального дня; при проведенні масових оздоровчих, фізкультурних та спортивних заходів у позанавчальний час.
  • Item
    Формування здорового способу життя засобами фізичної культури серед учнів професійно-технічних навчальних закладів
    (Сумський державний університет, 2015) Межибецька, І.В.
    В галузі збереження здоров’я підлітків на сьогодні залишається не вирішеним питання взаємного впливу професійної та здоров’язміцнюючої діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Важливе значення для запобігання несприятливої дії чинників виробничого середовища, збереження та зміцнення здоров’я серед учнівської молоді на етапі опанування професії має раціональний режим фізичного виховання. З позицій гігієни дітей та підлітків фізичне виховання складається з основного (урок), додаткового (у режимі навчального дня), факультативного (секції) та самостійного блоків. Включення різних форм фізичного виховання учнів ПТНЗ підвищує адаптаційні можливості організму, що розвивається та сприяє закріпленню в обраній професії.
  • Item
    Окремі питання формування спортивного права
    (Сумський державний університет, 2015) Корж, Світлана Олександрівна; Корж, Светлана Александровна; Korzh, Svitlana Oleksandrivna; Педько, М.О.
    Ще з перших років незалежності, Україна прагне рухатися у напрямку правової держави, та сприяти створенню якісно нового суспільства, в якому обов’язково мають забезпечуватися загально людські цінності. На сучасному етапі розвитку України, як правової держави, важливим є переосмислення та визначення ролі фізичної культури та спорту, як важливої складової української інтеграції до міжнародної спільноти.
  • Item
    Ersonality-oriented approach implementation to the physical education (on the example of fitness aerobics)
    (Sumy State University, 2015) Берест, Ольга Олександрівна; Берест, Ольга Александровна; Berest, Olha Oleksandrivna; Niesheva, A.
    Relevance of this problem consists in that social and economic conditions of the modern society are characterized by a considerable increase in the requirements for health of professionals, their readiness for forthcoming professional activity and high rates of life. In addition, the high informational and emotional stresses, and at the same time, the healthy lifestyle week popularity, disability to effectively organize their work and leisure or independent regular exercises, computer screens and televisions continuous usage - cause syndromes of "early and chronic fatigue and reduces students potential.
  • Item
    Стратегія системи підготовки майбутніх учителів фізичної культури до створення здоров'язбережувального середовища у школах мистецтв
    (Сумський державний університет, 2015) Омельчук, О.В.
    Одним з стратегічних напрямків підготовка майбутнього вчителя фізичної культури бачиться нами в підготовці їх до створення цільової програми «Здоров’язбережувальне освітнє середовище в середніх спеціалізованих школах мистецтв». Програма дозволить досягти збільшення числа майбутніх учителів фізичної культури, здатних до створення здоров’язбережувального середовище у школах мистецтв.