Управління фізичного виховання і спорту

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27998

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 28
  • Item
    Motivational thrust process of physical education
    (Sumy State University, 2015) Стасюк, Роман Миколайович; Стасюк, Роман Николаевич; Stasiuk, Roman Mykolaiovych
    Contents of sports activities specified through motivational sphere that includes motives, interests , values. By driving forces of human behavior are also feelings and emotions. Motivational scope determines not only the important activities carried out, but the prospect of further development activities in the desired direction. In educational research aimed at studying and improving physical education students in higher education institutions tend to analyze some one side of the problem – " teaching" or " student ". Such a one-way analysis of physical education in higher education inevitably leads to conclusions eclectic and cannot be considered and refine it as a dialectical process , where the " subject- object" should be seen as poles self-governing system that self-developing . In theory and practice of physical education insufficiently studied educational conditions of the conscious attitude of students towards physical education, it is impossible to create and implement without the closest personal cooperation between teachers and students.
  • Item
    Physical education, as a social phenomenon in human life
    (Sumy State University, 2015) Левковець, Олег Григорович; Левковец, Олег Григорьевич; Levkovets, Oleh Hryhorovych
    Physical education - the kind of culture of the society and people. This activity and its results from the formation of physical readiness for life; on the one hand, the specific process, on the other - the result of human activity, and the means and manner of physical perfection people. In relation to culture a person acts in three ways: it develops its (consumption) is the carrier of culture and creating new cultural values. The development of "consumption" physical culture manifested in the results of this activity – in mastering knowledge of physical properties and motor abilities, "owner" of which he is [1, 3].
  • Item
    Якість підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту
    (Сумський державний університет, 2015) Марчик, В.І.
    Для педагогів вже стало традиційним поняття «освіта упродовж життя» або безперервна освіта. Сучасна школа вимагає, щоб учитель був винахідником, дослідником, новатором, творчою особистістю. Налагоджена і ефективна система підвищення кваліфікації викладачів вищої школи у радянські часи була зруйнована. Держава відмовилася фінансувати курси підвищення кваліфікації, лише зазначила про їх обов’язковість. Курси, що нині організовані, можна відвідати за власний рахунок або за кошти свого навчального закладу, а курси підвищення кваліфікації, що функціонують без відриву від виробництва, мають формалізований характер, неякісність і низьку ефективність.
  • Item
    Формування системи навчальної діяльності студентів СумДУ
    (Сумський державний університет, 2015) Стасюк, Роман Миколайович; Стасюк, Роман Николаевич; Stasiuk, Roman Mykolaiovych; Слизька, Д.І.
    Стан вищої фізкультурної освіти на сучасному етапі розвитку може розглядатися з двох позицій. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою спортивною освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання фізичним вихованням. У зв’язку з розширенням ринку освітніх послуг і появою нових спеціалізацій, студентів, які відрізняються від основної маси невеликим обсягом рухової активності, виникло питання вивчення оптимальної системи навчальної діяльності, яка враховує особливості різних груп студентів. Завдання вивчення особливостей системи навчальної діяльності студентів спортивних спеціальностей вузів до цього часу не знайшло свого рішення.
  • Item
    Использование подвижных игр в учебно-тренировочном процессе в секции легкой атлетики вуза
    (Сумский государственный университет, 2015) Лебединская, И.Г.; Мишина, Т.Г.
    Как известно, игра – это исторически сложившееся общественное явление, самостоятельный вид деятельности, свойственной человеку. Роль подвижных игр в системе физического и спортивного воспитания огромна [1, 3]. В существующей обширной отечественной литературе большое внимание уделяется непосредственной роли игры в жизни каждого человека, раскрываются сходства и различия, методические особенности и т. д.
  • Item
    Інноваційна технологія оптимізації фізкультурної освіти старших дошкільнят на основі застосування засобів дитячого фітнесу
    (Сумський державний університет, 2015) Старченко, А.Ю.
    Метою інноваційної технології є покращення рівня фізкультурної освіченості старших дошкільнят за допомогою переважного використання засобів дитячого фітнесу у різних формах занять.
  • Item
    Оцінка рівня спеціально організованої рухової активності дітей 14-17 років
    (Сумський державний університет, 2015) Калиниченко, І.О.; Савчук, О.В.
    Рухова активність дітей є невід’ємною складовою формування здорової та соціально активної особистості, запорукою створення здорового репродуктивного потенціалу нації. Підлітковий вік, за даними ВОЗ, визнаний критичним етапом для розвитку багатьох хронічних хвороб. Численними науковими дослідженнями доведено, що прогресуюче зниження рівня здоров’я школярів передусім повʼязане із проблемою дефіциту рухової активності.
  • Item
    Организация класса на уроках физической культуры
    (Сумский государственный университет, 2015) Занина, Т.Н.
    Вопрос о том, что класс является организованной группой учащихся, продолжает быть актуальным и в настоящее время. Перед учителем стоит задача организовать класс для занятия, вызвать интерес и желание заниматься, увлечь каждого ученика. Учитель решает на уроке не только эти задачи, но и одну из ведущих задач – воспитание коллективизма.
  • Item
    Физическая культура в инклюзивном пространстве
    (Сумский государственный университет, 2015) Дорофеева, Г.А.; Грищенко П.П.
    Современное образовательное пространство претерпевает постоянные изменения. Согласно Федеральному закону № 273- ФЗ «Об образовании в Российской Федерации» (принят Государственной Думой 21 декабря 2012 г., одобрен Советом Федерации 26 декабря 2012 г., вступил в силу с 01 сентября 2013 г.), ст. 5. «Право на образование. Государственные гарантии реализации права на образование в Российской Федерации», в современных образовательных учреждениях (ОУ) могут обучаться дети с разными психофизическими возможностями. Следует отметить, что как педагогическое явление – обучение в одном классе и условно обычных детей и ребят с особыми познавательными потребностями (ООП) – появилось раньше. Подобран был и специальный термин, обозначающий это явление – инклюзия.
  • Item
    Застосування інформаційних технологій задля підвищення якості освіти в системі фізичного виховання і спорту
    (Сумський державний університет, 2015) Ажиппо, О.Ю.; Подрігало, Л.В.; Шестерова, Л.Є.
    Сучасна соціально-економічна ситуація в Україні характеризується погіршенням стану здоров'я населення. Одним із перспективних і ефективних шляхів покращання здоров'я є впровадження здорового способу життя, збільшення рухової активності, впровадження у повсякденне життя різноманітних форм фізичної культури.