Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Глобальні маркетплейси як ефективний інструмент електронної комерції
    (Сумський державний університет, 2025) Єрмоленко, А.О.
    Метою кваліфікаційної роботи є вивчення стратегій управління маркетплейсами, основних принципів управління маркетплейсами, основних концепцій оптимізації лістингів на маркетплейсах, а також розробка стратегій використання оптимізаційного програмного забезпечення для полегшення управління продажами на маркетплейсах, і життєво важливих практичних принципів для створення стратегій продажів. Мета роботи реалізується шляхом виконання основних завдань: 1.Виявити ключових світових гравців електронної комерції та визначити їхню концепцію в умовах стрімкої діджиталізації; 2.Визначити ключові правила управління маркетплейсами; 3.Провести бенчмаркінговий аналіз ключових гравців електронної комерції; 4.Розглянути ключові перспективи розвитку українських маркетплейсів електронної комерції за допомогою SWOT-аналізу; 5.Оцінити оптимальні стратегії використання оптимізаційного програмного забезпечення в управлінні ключовими гравцями світового ринку електронної комерції Etsy, eBay та Amazon, а аткож алгоритм виходу на міжнародний маркетплейс.