Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia»)(Сумський державний університет, 2022) Анцибор, Т.І.В дипломній роботі було розглянуто питання щодо організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві. Робота виконана, на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “La Spezia”. Дипломна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи системи організації якості послуг ресторану. 2. Аналітичне дослідження господарської діяльності та рівня якості послуг ресторану “La Spezia”; 3. Розробка заходів підвищення якості послуг в ресторані “La Spezia”. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві “La Spezia”.