Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Маркетингове управління у сфері театрального мистецтва
    (Сумський державний університет, 2024) Демченко, М.О.
    Актуальність теми роботи полягає в тому, що маркетингове управління є важливим інструментом для досягнення успіху та сталого конкурентного розвитку театральних установ. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингового управління в театральному мистецтві, а також проведення аналізу маркетингової діяльності ДП «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки» та на основі даного аналізу виділити дієві рекомендації для підприємства. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингового управління у сфері театрального мистецтва, провести аналіз динаміки зацікавленості пошукових запитів запитами «marketing management» та «theatre arts»; визначити сучасні тенденції маркетингового управління в театральному мистецтві; надати характеристику ДП «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки», дослідити маркетингове середовище та комплекс маркетингу ДП «НАДТ ІМ. Л. УКРАЇНКИ»; здійснити аналіз конкурентоспроможності послуг; дослідження за допомогою методу SWOT-аналізу та надання рекомендацій для покращення маркетингової діяльності установи. Об’єктом дослідження є Державне підприємство «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади маркетингового управління у сфері театральної діяльності та їхнє успішне застосування для покращення власної маркетингової діяльності. Практична значущість дослідження полягає у тому, що отримані результати маркетингового комплексного дослідження можуть бути застосовані установою для покращення власного просування, взаємодії з споживачами та розширення аудиторії.