Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
2 results
Search Results
Item Формування та реалізація маркетингової стратегії онлайн бізнесу(Сумський державний університет, 2022) Калюжна, Я.М.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового та практичного обґрунтування формування та використання сучасних інтернет-технологій у сфері маркетингу та необхідність використання інструменту діджитал-маркетингу. Метою кваліфікаційної роботи визначення особливостей формування маркетингових стратегій для онлайн-бізнесу в сучасних умовах. Завдання роботи: розглянути структуру маркетингових стратегій, інструментів та методів реалізації маркетингових стратегій,основних напрямів їх реалізації; здійснити аналіз стану ринку електронної комерції; виділити сучасні тенденції на ринку маркетингових досліджень на прикладі основних лідерів ринку, встановлення найбільш ймовірних причини їх виникнення; здійснити прогноз тенденцій розвитку онлайн-ринку, надати рекомендації щодо подальшого застосування маркетингових інструментів і стратегій для онлайн-бізнесу. Об’єктом дослідження діяльність лідерів світового онлайн-ринку зі збуту споживчих послуг і товарів. Предметом дослідження є процес розроблення маркетингової стратегії як невід'ємної частини загальної економічної стратегії для онлайн бізнесу. підприємства. Методи дослідження – метод дедукції, спостереження та співставлення, історичний метод, систематизація та структуризація результатів, виділення пануючих трендів з подальшим аналізом та узагальненням. Наукова новизна дослідження: роботи полягає у тому, що вирішено наукове завдання щодо визначення теоретико-методичних підходів формування сучасних інтернет-технологій у сфері маркетингу та використання сучасного інструменту діджитал-маркетингу для компаній, що працюють в Інтернеті. Практична значущість дослідження полягає в отримані актуального стану Інтернет-ринку, дослідженні механізму використання сучасного інструменту діджитал-маркетингу та його ймовірну роль для компаній, що працюють в Інтернеті. У першому розділі розглянуто сутність інтернет стратегій, окреслено підходи до їх визначення, наведено класифікацію. У другому розділі проведено аналіз сучасного стану ринку електронної комерції. Проведено аналіз о показників діяльності компаній Amazon, Ebay, Walmart. Вивчено їх маркетингові стратегії, здійснена оцінка динаміки обсягу ринку, розподілу продажів товарів через інтернет по категоріям. У третьому розділі створено модель з прогнозування ринкової ситуації. Використовуючи наведені дані, запропоновано використання дієвого інструменту інтернет-маркетингу - доповненої реальності у створенні Інтернет-стратегій.Item Особливості формування системи публічного управління в Україні(Сумський державний університет, 2021) Калюжна, Я.М.У роботі розглянуто теоретичні i методичні особливості формування системи публічного управління в Україні. За допомогою використання системного aнaлiзу до вивчення процесу діяльності фінансового управління Кролевецької територіальної громади, виявлено основні проблемні питання в формуванні та реалізації бюджету на місцевому рівні. Рoзрoблено прoпoзицiї тa надані прaктичнi рекoмендaцiї для пoкрaщення дiєвoстi діяльності фінансового управління Кролевецької ТГ. Зaпропоновaно ряд зaходiв щодо удосконaлення діяльності фінансового управління Кролевецької ТГ.