Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Емоційний брендинг в інтегрованих маркетингових комунікаціях
    (Сумський державний університет, 2024) Колесник, Д.Є.
    Актуальність теми роботи зумовлена зростання ролі емоційного брендингу в умовах сучасного конкурентного ринку, де традиційні маркетингові стратегії втрачають ефективність. Емоційний брендинг в інтегрованих маркетингових системах забезпечує стійкий емоційний зв’язок між клієнтом та брендом. У контексті цифровізації дослідження емоційного брендингу є необхідним для адаптації маркетингових стратегії під потреби споживачів, що змінюються. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичного аспекту емоційного брендингу, його використання в інтегрованих маркетингових комунікаціях, визначення впливу на поведінку споживачів, та розробки практичних рекомендацій. Завдання роботи: розглянути сутність емоційного брендингу, його завдання та цілі; провести бібліометричний аналіз емоційного брендингу в інтегрованих маркетингових комунікаціях; провести аналіз існуючих інструментів; проаналізувати успішні практики емоційного брендингу у світових компаніях; надати оцінку конкурентних передумов ТОВ “Охоронний холдінг”; надати практичні рекомендації щодо покращення маркетингової політики комунікації ТОВ “Охоронний холдінг” на основі емоційного брендингу. Об’єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю “Охоронний холдінг”. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади використання емоційного брендингу в інтегрованих маркетингових комунікаціях. Наукова новизна дослідження: уточнено концептуальні підходи до визначення емоційного брендингу та його складових у структурі інтегрованих маркетингових комунікацій; узагальнено сучасні тренди емоційного брендингу в умовах цифрової трансформації ринку; запропоновано практичні рекомендації для створення емоційно орієнтованих маркетингових кампаній. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження підходу до комунікації із цільовою аудиторією для підтримки конкурентоспроможності. У першому розділі розглянуто концептуальні засади теми емоційного брендингу зі сторони мультидисциплінарності; доведено актуальність теми дослідження, що потребує політики комунікації. У другому розділі досліджено теоретико-методичні основи впровадження інструментів емоційного брендингу і інтегровані маркетингові комунікації та успішні приклади відомих брендів. У третьому розділі проаналізована діяльність ТОВ “Охоронний холдинг”, його конкурентоспроможність та наявні маркетингові кампанії; надані рекомендації по покращенню взаємодії з цільовою аудиторією.
  • Item
    Сегментація на ринку інноваційної продукції
    (Сумський державний університет, 2023) Колесник, Д.Є.
    Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів сегментацї на ринку інноваційної продукції, також розробка практичних рекомендацій для економічного інституту, що сприятиме розширенню асортименту послуг шляхом запровадження інноваційних продуктів. Завдання роботи: провести бібліометричний аналіз сегментування на ринку інноваційної продукції; визначити особливості сегментування на ринку інноваційної продукції; надати оцінку конкурентних ередумов ННІ БіЕМ щодо розширення цільової аудиторії; визначити цільову аудиторію ННІ БіЕМ; надати практичні рекомендації щодо удосконалення асортименту послуг, які пропонуються ННІ БіЕМ з врахуванням інноваційної складової та формування маркетингової стратегії по роботі з відокремленими сегментами. Об’єктом дослідження є саме навчально-науковий інститут бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження підходу до комунікації із цільовою аудиторією для просування інноваційного продукту.