Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Цифровий маркетинг та штучний інтелект: інструменти та особливості використання(Сумський державний університет, 2024) Крупка, А.В.Актуальність теми роботи полягає у стрімкому розвитку цифрових маркетингових технологій та штучного інтелекту. Метою бакалаврської роботи є дослідження інструментів та особливостей використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Завданням роботи є обґрунтування теоретичних понять, такі як «цифровий маркетинг» та «штучний інтелект»; дослідження впливу штучного інтелекту на цифровий маркетинг; аналіз використання штучного інтелекту та цифрового маркетингу в діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є інструменти цифрового маркетингу у контексті використання штучного інтелекту включаючи сучасні маркетингові технології. Практична значущість дослідження у побудові алгоритму використання інструментів цифрового маркетингу та штучного інтелекту, формуванні рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємству