Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
2 results
Search Results
Item Розвиток власного бізнесу в умовах війни(Сумський державний університет, 2024) Маслій, М.Ю.Тема кваліфікаційної роботи є актуальною і обґрунтованою із кількох причин: по-перше, в умовах російсько-української війни бізнес стикається з новими викликами, що вимагають адаптації та розробки інноваційних стратегій. Особливу увагу привертає сфера фотопослуг, яка виконує не лише комерційну, але й соціальну функцію, сприяючи збереженню пам’яті, документуванню подій та підтримці емоційної стійкості населення. По-друге, вивчення можливостей для розширення бізнесу в нових умовах сприяє розвитку підприємницької діяльності, що є важливим елементом відновлення економіки.Item Бізнес-планування розвитку малого підприємництва (на прикладі фотостудії)(Сумський державний університет, 2023) Маслій, М.Ю.Об'єктом дослідження є малий бізнес-проєкт створення фотостудії з фокусом на його розвиток та впровадження бізнес-плану. Предметом дослідження є процес розробки бізнес-плану для фотостудії. Методи, що використовувалися у дослідженні - аналіз літературних джерел, анкетування, спостереження, експертна оцінка, фінансовий аналіз, техніко-економічні розрахунки, інвестиційний аналіз. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізнес-планування в малому підприємництві» розглянуто поняття бізнес-планування; висвітлено значення бізнес-планування для ефективного використання можливостей ринку та позиціонування підприємства в конкурентному середовищі. У другому розділі «Методичний інструментарій розробки бізнес-плану малого підприємства» проаналізовано інструменти та методи, які використовуються у бізнес-плануванні для малого підприємництва; виявлено основні виклики, з якими стикаються малі підприємства під час розробки та впровадження бізнес-планів; висвітлено стратегії та рекомендації щодо подолання цих викликів та перешкод для успішної розробки та впровадження бізнес-планів. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану створення фотостудії» подано короткий огляд бізнес-проєкту; розкрито концепцію фотостудії; проведено аналіз ринку фотопослуг; визначено цільову аудиторію фотостудії; розроблено стратегію продажу фотопослуг; визначено маркетингові стратегії та план просування фотостудії; проаналізовано фінансові витрати; складено прогноз доходів фотостудії на основі орієнтовного обсягу замовлень та цінової політики; визначено потенційні ризики проєкту.