Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Адаптація та реалізація маркетингової стратегії транснаціональної компанії на міжнародному ринку (на прикладі МакДональдс)
    (Сумський державний університет, 2024) Матющенко, М.М.
    Актуальність теми роботи полягає в тому, що у сучасних умовах глобалізації транснаціональні компанії, такі як McDonald’s, стикаються з необхідністю адаптації маркетингових стратегій до особливостей локальних ринків, зберігаючи при цьому глобальну цілісність бренду. Це особливо важливо через культурні, економічні та соціальні відмінності країн. Аналіз стратегії McDonald’s дозволяє зрозуміти, як ефективно поєднувати глобальний підхід з локалізацією, що є актуальним для підвищення конкурентоспроможності брендів у міжнародному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз діяльності компанії McDonald's на міжнародному ринку, дослідження її стратегії адаптації до особливостей локальних ринків, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії корпорації в умовах сучасних глобальних викликів. Завдання роботи: 1)визначити роль адаптації маркетингових стратегій у міжнародному контексті: аналітика Google Trends і Scopus; 2)надати загальну характеристику McDonald's як транснаціональної корпорації; 3)провести аналіз конкурентного середовища компанії на міжнародних ринках; 4)розглянути стратегії адаптації McDonald's до особливостей локальних ринків; 5)визначити особливості позиціонування бренду McDonald's на світовому ринку; 6)розробити рекомендації щодо вдосконалення продуктової та комунікаційної стратегій компанії; 7)оцінити перспективи розвитку McDonald's та запропонувати заходи адаптації в умовах глобальних викликів. Об'єкт дослідження — діяльність компанії McDonald's у контексті її присутності на міжнародному ринку. Предмет дослідження — маркетингові стратегії корпорації, спрямовані на забезпечення конкурентоспроможності та ефективності її роботи. Методи дослідження: аналіз конкурентного середовища, методи статистичного та порівняльного аналізу, SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, аналіз 5 сил Портера. Наукова новизна дослідження: комплексний аналіз адаптації маркетингової стратегії транснаціональної корпорації McDonald’s з акцентом на її реалізацію у різних культурних та економічних умовах. Практична значимість роботи полягає у розробці рекомендацій, які можуть бути використані для покращення позицій компанії McDonald's на різних ринках, зокрема через вдосконалення маркетингових підходів і адаптацію до сучасних умов глобалізації. У першому розділі розглянуто роль адаптації маркетингових стратегій у міжнародному контексті: аналітика Google Trends і Scopus та фактори, що впливають на адаптацію маркетингових стратегій у різних країнах. У другому розділі здійснено аналіз діяльності компанії Mcdonald’s на міжнародному ринку, презентовано загальну характеристика компанії McDonald's як транснаціональної корпорації, проведено аналіз конкурентного середовища компанії McDonald's на міжнародних ринках, аналіз стратегії адаптації McDonald's до особливостей локальних ринків та представлено особливості позиціонування бренду McDonald's на світовому ринку У третьому розділі представлено рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії Mcdonald’s на міжнародному ринку, було представлено напрями вдосконалення продуктової стратегії McDonald's на різних ринках, розроблено рекомендації для поліпшення комунікаційної стратегії McDonald's у міжнародному контексті та оцінено перспективи розвитку та рекомендації щодо адаптації
  • Item
    Управління ефективністю сучасного підприємства
    (Сумський державний університет, 2023) Матющенко, М.М.
    Об’єктом дослідження є підприємство МакДональдс. Предметом дослідження є підвищення ефективності в сучасному бізнес-ередовищі. У першому розділі досліджено методологічні засади ефективності. Розглянуто її визначення з ключовими особливостями та розумінням. Відбувається коротке ознайомлення з її типологією. Також відбувається порівняння ефективності з результативністю. А також, на противагу, розкрито значення неефективності. У другому розділі виконана діагностика діяльності Макдональдсу. У третьому розділі розглянуто питання можливого підвищення ефективності McDonald’s, де відбувається розрахунок коефіцієнта ефективності, а також надано рекомендації з підвищення результативності в цілому та ефективності управління підприємства, так окремо покращення за сферами. Практичне значення роботи полягає у визначенні проблемних моментів та перспектив діяльності акДональдс. Наукова новизна полягає у визначенні проблемних аспектів діяльності та надані практичних рекомендацій щодо розвитку діяльності компанії в майбутньому. Результати дослідження було апробовано на конференції «Economics for ecology», теза «Management of modern enterprise efficiency».