Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
2 results
Search Results
Item Розроблення маркетингової конкурентної стратегії для кафе здорової їжі(Сумський державний університет, 2023) Моісеєнко, Д.В.Актуальність роботи зумовлена тим, що в розвинених країнах бізнес приносить великі доходи державним бюджетам країн. Розквіт економік таких країн завдячують саме появі і розвитку бізнесу різного розміру. Розробка стратегії розвитку організації дозволяє поглянути на організацію як на єдине ціле. Від того, наскільки вона правильно розроблена, залежить успіх всіх інших дій зі стратегічного планування та його реалізації в компанії. Метою кваліфікаційної роботи є на основі теоретико - прикладних результатів дослідження процесу розробки маркетингової конкурентної стратегії організації обґрунтувати напрями з підвищення її ефективності. Завдання роботи: висвітлити сутність категорій «стратегія»; провести аналіз змісту управління розробкою стратегії в організації; охарактеризувати основні етапи, завдання та результати; визначити особливості стратегічного управління у сфері ресторанного бізнесу; дослідити загальну характеристику закладу «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх складових; провести аналіз зовнішнього середовища; провести діагностику стратегічної позиції та розробку стратегії; сформувати методичні рекомендації рейтингового оцінювання кафе; визначити маркетингові рекомендації щодо зміцнення та покращення конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky»; дати економічне обґрунтування запропонованих рекомендацій. Об’єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговою діяльністю організації. Предметом дослідження є процес розробки маркетингової конкурентної стратегії організації. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. 6 Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження маркетингової конкурентної стратегії в кафе «YARO Healthy Point Lypky». У першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади процесу розроблення маркетингової стратегії організації, висвітлено сутність категорій «стратегія», проаналізовано зміст управління розроблення стратегії в організації, основні етапи, завдання та результати, проаналізовані особливості стратегічного управління у сфері ресторанного бізнесу. У другому розділі досліджено процес розроблення маркетингової конкурентної стратегії «Yaro Healthy Point Lypky», досліджено загальну характеристику «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх складових, проаналізовано зовнішнє середовище, розглянуто діагностику маркетингової конкурентної стратегічної позиції та розробка стратегії «YARO Healthy Point Lypky». У третьому розділі виконано обґрунтування напрямків покращення маркетингової конкурентної стратегії в кафе «Yaro Healthy Point Lypky», проаналізовано методичні рекомендації рейтингового оцінювання кафе і запропоновано маркетингові рекомендації щодо зміцнення та покращення конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky».Item Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми)(Сумський державний університет, 2021) Моісеєнко, Д.В.Актуальність теми роботи полягає у маркетингової діяльності в системі фізичного виховання, яка пов’язана з вирішенням класичних питань і мають характеристики, які зумовлені специфічними властивостями культури і спорту як сфери соціальної діяльності. Метою бакалаврського дослідження є виявити потреби, бажання та залежності потенційних та реальних споживачів, які мають інтерес займатись фізичною культурою і спортом у здоровому регіоні. Завдання роботи: охарактеризувати специфіку спортивного маркетингу; дослідити маркетингові спортивні послуги м. Суми; визначити ринкові можливості та загрози розвитку здорового регіону; розглянути маркетингову діяльність спортивних клубів м. Суми та м. Київ; проведення конкурентного аналізу даних спортивних комплексів. А також, запропонувати шляхи розвитку здорового регіону через маркетинг спорту. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність здорового регіону м. Суми і спортивних закладів зокрема.. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади маркетингового управління спортивних комплексів. Методи дослідження – метод аналізу та синтезу, а також порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності спортивних комплексів м. Суми та здорового регіону зокрема.. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту. У першому розділі розглянуто концептуальні основи комплексу маркетингу послуг здорового регіону, проведений огляд наукових підходів до позиціонування регіону з позиції маркетингу послуг, зіставлений порівняльний аналіз основних понять в контексті маркетингу для територій та регіонів , визначені особливості управління комплексу 4Р та 7Р для промоції регіону. У другому розділі досліджено особливості маркетингу спортивних послуг для розвитку здорового регіону, виявлено сутність та процес здійснення маркетингу спорту, розроблено комплекс маркетингових заходів 7Р для спортивних послуг. У третьому розділі виконано практичну роботу, а саме дослідження ринкових можливостей та загроз розвитку здорового регіону м. Суми, проведений порівняльний аналіз спортивних закладів (конкурентів) м. Суми і м. Київ і запропоновані рекомендації щодо позиціонування розвитку здорового регіону через маркетинг спорту.