Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Розроблення маркетингової конкурентної стратегії для кафе здорової їжі
    (Сумський державний університет, 2023) Моісеєнко, Д.В.
    Актуальність роботи зумовлена тим, що в розвинених країнах бізнес приносить великі доходи державним бюджетам країн. Розквіт економік таких країн завдячують саме появі і розвитку бізнесу різного розміру. Розробка стратегії розвитку організації дозволяє поглянути на організацію як на єдине ціле. Від того, наскільки вона правильно розроблена, залежить успіх всіх інших дій зі стратегічного планування та його реалізації в компанії. Метою кваліфікаційної роботи є на основі теоретико - прикладних результатів дослідження процесу розробки маркетингової конкурентної стратегії організації обґрунтувати напрями з підвищення її ефективності. Завдання роботи: висвітлити сутність категорій «стратегія»; провести аналіз змісту управління розробкою стратегії в організації; охарактеризувати основні етапи, завдання та результати; визначити особливості стратегічного управління у сфері ресторанного бізнесу; дослідити загальну характеристику закладу «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх складових; провести аналіз зовнішнього середовища; провести діагностику стратегічної позиції та розробку стратегії; сформувати методичні рекомендації рейтингового оцінювання кафе; визначити маркетингові рекомендації щодо зміцнення та покращення конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky»; дати економічне обґрунтування запропонованих рекомендацій. Об’єктом дослідження є стратегічне управління маркетинговою діяльністю організації. Предметом дослідження є процес розробки маркетингової конкурентної стратегії організації. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. 6 Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження маркетингової конкурентної стратегії в кафе «YARO Healthy Point Lypky». У першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади процесу розроблення маркетингової стратегії організації, висвітлено сутність категорій «стратегія», проаналізовано зміст управління розроблення стратегії в організації, основні етапи, завдання та результати, проаналізовані особливості стратегічного управління у сфері ресторанного бізнесу. У другому розділі досліджено процес розроблення маркетингової конкурентної стратегії «Yaro Healthy Point Lypky», досліджено загальну характеристику «YARO Healthy Point Lypky» та аналіз стану його внутрішніх складових, проаналізовано зовнішнє середовище, розглянуто діагностику маркетингової конкурентної стратегічної позиції та розробка стратегії «YARO Healthy Point Lypky». У третьому розділі виконано обґрунтування напрямків покращення маркетингової конкурентної стратегії в кафе «Yaro Healthy Point Lypky», проаналізовано методичні рекомендації рейтингового оцінювання кафе і запропоновано маркетингові рекомендації щодо зміцнення та покращення конкурентної позиції в «YARO Healthy Point Lypky».