Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Формування іміджу підприємства як фактор посилення конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2022) Нечаєва, Н.М.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування результативних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом формування позитивного іміджу компаній на ринку. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-прикладних основ забезпечення конкурентних переваг компаній та впливу іміджу бренду на рівень їх конкурентоспроможності. Завдання роботи: аналіз конкурентних переваг, як здатності компаній формувати лідерські позиції на ринку; дослідження глобальних трендів розвитку, як детермінанти конкурентних переваг бізнесу; дослідження теоретичних підходів до визначення іміджу бренду; аналіз головних складових формування іміджу бренду сучасних компаній; на прикладі АТ «Укрзалізниця» дослідити складові формування конкурентоспроможного бізнес-іміджу. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентоспроможного іміджу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління формуванням іміджу бренду компанії. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: систематизовано концепції формування іміджу компанії, проведено ретроспективний аналіз формування іміджу бренду АТ «Укрзалізниця». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення іміджу АТ «Укрзалізниця». 5 У першому розділі розглянуто особливості формування конкурентоспроможності компаній в глобальному ринковому середовищі, проаналізовано конкурентні переваги, як здатність компаній формувати лідерські позиції на ринку, досліджено глобальні тренди розвитку, як детермінанти конкурентних переваг бізнесу. У другому розділі досліджено імідж бренду, як складова маркетингової бізнес-стратегії компанії, розглянуто теоретичні підходи до визначення іміджу бренду, проаналізовано головні складові формування іміджу бренду сучасних компаній. У третьому розділі виконано досліджено прикладні засади формування іміджу компанії (на прикладі АТ «Українська залізниця»), проведено аналіз діяльності компанії та еволюції розвитку АТ «Українська залізниця», досліджено складові формування конкурентоспроможного бізнес-іміджу АТ «Укрзалізниця», розглянуто ребрендинг, як інструмент формування та укріплення іміджу компанії.
  • Item
    Валютний курс як чинник стимулювання експортної конкуренції
    (Сумський державний університет, 2022) Нечаєва, Н.М.
    Дипломна робота присвячена дослідженню валютного курсу у розвитку конкурентоспроможності експортної продукції. Основною стратегією є розробка ефективного валютного менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Основною метою цього дослідження є надання рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності експортної продукції ПрАТ «Монделіс Україна».