Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Маркетингова діяльність рекламних платформ(Сумський державний університет, 2024) Павличенко, М.В.Актуальність теми роботи: в умовах постійної діджиталізації рекламні платформи, такі як Push.House, стають ключовими для реалізації маркетингових стратегій. Розуміння підходів та стратегій Push.House є важливим для фахівців у сфері реклами, оскільки це дозволяє виявити нові тенденції та можливості для ефективної рекламної діяльності. Метою бакалаврської роботи є аналіз маркетингової діяльність рекламної платформи Push.House. Завданням бакалаврської роботи є розібрати поняття та завдання маркетингової діяльності, аналіз основних трендів маркетингової діяльності, загальна характеристика компанії Push.House, опис цільової аудиторії компанії, аналіз конкурентного середовища Push.House, оцінка поточного стану компанії в соціальних мережах, аналіз маркетингової діяльності рекламної платформи, розробка стратегії просування компанії. Об’єктом дослідження в бакалаврській роботі є рекламна платформа Push.House. Наукова новизна дослідження: виявлення нових методик для просування рекламних платформ. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичної стратегії просування для рекламної платформи Push.House. У першому розділі детально розглянуто поняття маркетингової діяльності та визначено її ключові завдання. Особливу увагу приділено аналізу основних сучасних трендів у сфері маркетингової діяльності, які формують нові підходи та стратегії в цій галузі. У другому розділі представлено детальний опис компанії Push.House, включаючи аналіз основних споживачів, конкурентного середовища та маркетингової діяльності. Окрім цього, оцінено поточний стан компанії в соціальних мережах, що дозволяє зрозуміти її позиції та вплив у цифровому просторі. У третьому розділі розроблена стратегія просування для компанії Push.House.