Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Цифровий маркетинг закладів вищої освіти(Сумський державний університет, 2024) Трейтяк, М.М.Актуальність теми роботи полягає в необхідності адаптації закладів вищої освіти до цифрової ери, щоб підвищити свою конкурентоспроможність, залучити абітурієнтів та створити стійкий бренд на ринку освітніх послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та розробка ефективних стратегій використання цифрового маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та привабливості закладів вищої освіти серед абітурієнтів, студентів та стейкхолдерів. Завдання роботи: дослідити теоретичні основи цифрового маркетингу та його особливості у сфері освітніх послуг; проаналізувати сучасний стан цифрового маркетингу у діяльності Сумського державного університету та його конкурентів; визначити основні інструменти цифрового маркетингу Сумського державного університету та їхню ефективність у просуванні освітніх послуг; розробити рекомендації та стратегії для впровадження цифрового маркетингу з метою підвищення популярності закладу, залучення абітурієнтів та створення сильного бренду. Об’єктом дослідження є цифрові канали комунікації Сумського державного університету. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів використання цифрових маркетингових інструментів для просування освітніх послуг та формування бренду закладів вищої освіти. Методи дослідження – бібліометричний аналіз, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження полягає в розробці та обґрунтуванні сучасних підходів, інструментів та стратегій використання цифрового маркетингу для підвищення ефективності діяльності Сумського державного університету. Практична значущість дослідження полягає у формуванні маркетингової стратегії, що сприятиме підвищенню ефективності маркетингової діяльності Сумського державного університету, дозволить адаптуватися до сучасних тенденцій цифрового середовища. У першому розділі розглянуто сутність, визначення та основні поняття цифрового маркетингу, його роль та значення у сучасних умовах цифрової трансформації, досліджуються специфічні особливості застосування цифрового маркетингу для закладів вищої освіти та визначаються переваги та виклики використання цифрових технологій у залученні абітурієнтів і підвищенні впізнаваності університетів. У другому розділі досліджено поточні інструменти цифрового маркетингу, які використовує Сумський державний університет: офіційний сайт, соціальні мережі, відеоконтент, email-розсилки, реклама тощо, розглядаються переваги та недоліки цих інструментів, проведено порівняльний аналіз цифрового маркетингу Сумського державного університету та його основних конкурентів та надана оцінка ефективності використання цифрових платформ, а також сильні та слабкі сторони університету у цифровому середовищі. У третьому розділі виконано детальний аналіз результатів маркетингових кампаній університету за допомогою інструментів веб-аналітики, виявлено прогалини та проблеми у реалізації цифрових стратегій, розроблено конкретні рекомендації та стратегії для вдосконалення існуючих інструментів.