Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Increasing the efficiency of personnel in e-commerce: approaches and methods
    (Sumy State University, 2024) Moroz,M.А.
    The relevance of this thesis lies in its focus on enhancing workforce efficiency in e-commerce, a critical factor in ensuring sustainable business success in a highly competitive digital environment. The exponential growth of online commerce has created a demand for efficient workforce management to meet customer expectations, ensure service quality, and adapt to evolving market trends. This topic gains further importance under challenging circumstances, such as the disruptions caused by war, which test the resilience and adaptability of businesses like “MEIL-MARKET.”
  • Item
    Internet technologies and their influence on the development of international business
    (Sumy State University, 2024) Vyhovskyi, D.S.
    The purpose of the qualification work is a study of theoretical and practical aspects of the use of Internet technologies and an analysis of their impact on the development of international business. The object of the study is the combination of economic, scientific and IT factors in the process of creating an electronic commercial business. The subject of the study is the main theoretical and practical aspects of using Internet technologies in international business. The qualification paper is carried out on materials of periodicals and scientific publications of domestic and foreign authors, statistical data, analytical reviews and reports, regulatory and legal documents and the legislative framework of Ukraine.
  • Item
    Marketing determinants of consumer behaviour change in the food market
    (Сумський державний університет, 2023) Назаренко, А.П.
    Бакалаврська робота складається з 68 сторінок тексту, 3 розділів, 9 таблиць, 21 рисунок і переліку 42 використаних джерел. Актуальність даного дослідження полягає в необхідності розуміння детермінант споживацької поведінки на сучасному ринку продуктів харчування, зокрема в контексті онлайн-сервісів доставки їжі, і зростаючого визнання музики як потужного інструменту для поліпшення вражень клієнтів, формування поведінки і розроблення ефективних маркетингових стратегій, тим самим надаючи можливість змінювати споживацьку поведінку та збільшувати продажі на зростаючому онлайн-ринку продуктів харчування. Метою цього дослідження є дослідження маркетингових детермінант зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, зосереджуючись зокрема на ролі впровадження музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування. Завданням цього дослідження є вивчення того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування. Об'єктом цього дослідження є дослідження того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування. Науковою новизною цього дослідження є дослідження стратегічного використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування як інструменту для поліпшення вражень користувачів, впливу на процеси прийняття рішень споживачів і сприяння маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, тим самим надаючи цінні уявлення про раніше недосліджену роль музики в онлайн-шопінгу продуктів харчування та її потенційний вплив на залучення клієнтів, продажі та дохід. Практична значимість цього дослідження полягає у наданні рекомендацій для впровадження ефективних механізмів управління споживацькою поведінкою для онлайн-сайтів з продуктами харчування. Перший розділ сконцентрований на сенсорному маркетингу і ролі фонової музики у впливі на споживацьку поведінку на ринку продуктів харчування. У ньому аналізуються тенденції в онлайн-шопінгу продуктів харчування, занурюючі веб-сайти, музика в електронній комерції, спеціально підібрана фонова музика та аудіо-DNA, а також розглядаються ключові наукові дослідження в цій галузі. Другий розділ сконцентрований на впливі звуку/музики на користувацький досвід веб-сайтів і аналізує переваги та недоліки різних типів музики/звуків у веб-дизайні. Третій розділ сконцентрований на впливі фонової музики на досвід замовлення їжі онлайн, вимірюючи її вплив за допомогою опитування, аналізуючи поведінку користувачів до і після впровадження музики на симульованому веб-сайті та оцінюючи ефективність впровадження музики. Результати свідчать, що фонова музика позитивно впливає на залучення користувачів, генерацію доходів та конверсійні показники, з окупністю витрат на впровадження протягом 31 дня.
  • Item
    E-commerce as the main direction of international business of the future
    (Sumy State University, 2021) Levchenko, O.V.
    The master’s thesis focuses on the essence of definition of e-commerce, strategies and pricing principles, SEO development and data analysis in the form of international and national development of the e-commerce market. The main indexes and formulas used in data analysis of an e-commerce business. The main trends and forecasts of the e-commerce market on the international scene and development of the future of the market.
  • Item
    Development trends of the global e-commerce market
    (Sumy State University, 2021) Denysenko, Y.M.; Денисенко, Є.М.
    The final paper is devoted to studying features of the development of the international e-commerce market. The essence and features of e-commerce are described. E-commerce sectors are described. Features of e-commerce in Portugal on the example of the Continent are also described. Prospects for the development of e-commerce in the future and the strategy for the development of e-commerce in Ukraine are considered.