Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Ефективність діяльності соціального підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Тітенко, Н.І.
    В кваліфікаційній роботі досліджено особливості функціонування соціального підприємства як інструменту вирішення соціально значущих проблем в умовах українських реалій. Основна увага приділена теоретичним аспектам функціонування соціального бізнесу, міжнародному досвіду, а також розробці концепції створення соціального підприємства «Підтримка поруч», яке має на меті надавати підтримку внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та постраждалим мешканцям м. Суми.
  • Item
    Механізми впровадження концепції сталого розвитку для українських підприємств
    (Сумський державний університет, 2025) Біленко, Г.В.
    У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади та практичні підходи до впровадження концепції сталого розвитку в діяльність українських підприємств. Особливу увагу приділено аналізу сучасних механізмів реалізації ESG-стратегій (екологічних, соціальних та управлінських), їх впливу на ефективність бізнесу та взаємодію зі стейкхолдерами.
  • Item
    Сучасні тенденції підприємництва у сфері ІТ та вплив штучного інтелекту на індустрію
    (Сумський державний університет, 2024) Рудніченко, І.А.
    Метою роботи є аналіз сучасних тенденцій підприємництва у сфері ІТ та оцінка впливу штучного інтелекту на індустрію, зокрема на автоматизацію та оптимізацію бізнес-процесів. Основними завданнями дослідження є: визначення глобальних тенденцій в ІТ підприємництві, вивчення впливу цифрової трансформації на бізнес-моделі, аналіз розвитку стартап-екосистеми, дослідження областей застосування штучного інтелекту та оцінка його впливу на бізнес-процеси, а також аналіз економічної ефективності автоматизації та оптимізації бізнес-процесів.У першому розділі досліджено сучасні тенденції підприємництва у сфері ІТ, зокрема розглянуто глобальні тенденції, вплив цифрової трансформації на бізнес-моделі та розвиток стартап-екосистеми. У другому розділі проаналізовано вплив штучного інтелекту на ІТ індустрію, включаючи його застосування в різних галузях та вплив на бізнес-процеси. У третьому розділі розглянуто економічні аспекти автоматизації та оптимізації бізнес-процесів за допомогою штучного інтелекту.
  • Item
    Формування екологічно сталої бізнес-моделі аграрного підприємництва
    (Сумський державний університет, 2023) Прокопенко, А.В.
    У першому розділі наводиться обґрунтування необхідності зміни бізнес-моделі підприємств на екологічну; розглянуто успішні кейси запровадження сталої бізнес-моделі в аграрному секторі. У другому розділі досліджено загальні характеристики аграрної діяльності і використання землі на філії «Дептівка» ТОВ «Агро-поліс», комплексні економічні проблеми філії на шляху до переходу до сталого виробництва. У третьому розділі розроблено нову бізнес-модель філії, оцінено її економічну ефективність та управлінські заходи щодо реалізації нової стратегії.
  • Item
    Вплив цифрової трансформації на бізнес модель підприємств (на прикладі компанії з виробництва дитячих конструкторів)
    (Сумський державний університет, 2023) Гулий, В.О.
    Об’єктом дослідження є бізнес моделі . Предметом дослідження є процес та результат впливу цифрової трансформації на бізнес моделі. У першому розділі роботи проведений бібліометричний аналіз, та викладені теоретичні засади концепцій бізнес моделей та цифрових трансформацій. У другому розділі досліджено методології та підходи створення та зміни бізнес моделей шляхом цифрової трансформації У третьому розділі роботи проаналізовано вплив цифрової трансформації на бізнес модель компанії LegoLegoLegoLego.
  • Item
    Економічні підходи до аналізу ринку автомобілебудування в умовах промислових революцій
    (Сумський державний університет, 2023) Гавриченко, А.В.
    Метою роботи є удосконалення економічних підходів щодо аналізу ринку автомобілебування в умовах промислових революцій. Мета дослідження обумовлює постановку таких завдань: − проаналізувати передумови та сучасні тренди розвитку автомобільного ринку; − дослідити трансформації автомобільного ринку в умовах промислових революцій; − розробити бізнес-модель автомобільного ринку в умовах промислових революцій. Об’єктом дослідження є процес удосконалення економічних підходів щодо аналізу ринку автомобілебування в умовах промислових революцій. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методи та інструменти розвитку ринку автомобілебудування. У першому розділі роботи проаналізовано розвиток автомобільного ринку ЄС в умовах цифрових трансформацій, визначено вплив COVID-19 на автомобільний ринок ЄС. У другому розділі досліджено зміну бізнес-моделей автомобільного ринку в умовах цифрової трансформації, проаналізовано впровадження проривних технологій в автомобільному ринку на прикладі безпілотного керування. У третьому розділі роботи сформовано особливості розвитку ринку безпілотного автотранспорту, досліджено стратегічні партнерства на ринку та розроблено цифрову бізнес-модель автомобільного ринку.
  • Item
    Improving the business administration approaches in the context of digital transformation
    (Sumy State University, 2022) Massumu, E.E.
    The graduation project is devoted to the study of economic approaches to digitization using a design agency as an example. The senior thesis is devoted to the investigation of modern digitization models' approaches, digitization concepts, and digital transformation. Based on the critical analysis, the second chapter describes in detail the benefits of digitalization as a tool for transforming the organization at various levels, as well as approaches to modeling the digitalization of modern business processes. The third chapter provides a general description of the company's activities and considers the current work model and its optimization with the help of the CRM system's implementation. The author's generalized legislative and regulatory acts that regulate enterprise communication activities, scientific works by domestic and foreign authors, statistical information, and primary documentation of industrial enterprises comprise the information base. The work's practical significance is that considered approaches to the digitalization of the enterprise or transformation of existing business models in digital economy conditions are fundamental decisions that affect the success of the enterprise as a whole unit and its future competitiveness, potential success, and potential risks.
  • Item
    Перспективи розвитку малого та середнього підприємництва: досвід України та Німеччини
    (Сумський державний університет, 2022) Олондар, А.А.
    Метою роботи є комплексний аналіз перспектив розвитку малого та середнього підприємництва в контексті досвіду України та Німеччини. У першому розділі «аналіз розвитку малого та середнього підприємництва в Україні та Німеччині» проаналізовано розвиток та визначено основні тенденції МСП на прикладі України та Німеччини. У другому розділі «Підтримка та розвиток соціального молодіжного підприємництва в Україні та Німеччині» проаналізовано підходи щодо організації соціального шкільного підприємництва в Україні та Німеччині. У третьому розділі «Розвиток малого підприємництва на прикладі онлайн школи англійської мови» розроблено бізнес–модель онлайн школи англійської мови та визначено методи просування послуг онлайн школи англійської мови.
  • Item
    Економічні підходи до ведення онлайн бізнесу на прикладі дизайн агенції
    (Сумський державний університет, 2021) Рева, А О
    Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню економічних підходів ведення онлайн бізнесу на прикладі дизайн агенції. Метою дослідження: визначити ступінь доцільності використання досвіду успішних західних компаній в якості моделей бізнесу на українському ринку в онлайн-середовищі. Методологічною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання, системний підхід, фундаментальні положення економічної теорії, маркетингу, сучасні концепції маркетингових комунікацій. Для вирішення завдань дослідження були використані наступні методи: логікоаналітичний, порівняльний, економікостатистичний, системно-структурний, абстрактно-логічний аналізи. Об’єкт дослідження – бізнес-моделі стартапів в онлайн-середовищі. Предметом дослідження є компоненти українських бізнес-моделей у сфері електронної комерції, ступінь їх схожості з компонентами успішних моделей на розвинених ринках. У Вступі обґрунтовано актуальність тематики кваліфікаційного дослідження. У 1-му розділі роботи «Теоретичні основи просування бізнесу в онлайн-середовищі» присвячено дослідженню теоретичних основ просування бізнесу в онлайн-середовищі. Розглянуто характеристику сучасних технологій просування продукції в мережі Інтернет. У 2-му розділі роботи «Методика розробки бізнес-моделі. Порiвняння Business Model Canvas i Canvas» на основі проведеного критичного аналізу, виявлено відмінні риси стартапів в середовищах онлайн і офлайн, дослiджений стратегічний підхід до бізнесу. У 3-му розділі роботи «Розробка бізнес-моделі онлайн дизайн агентства» приведено загальну характеристику діяльності підприємства, розроблено бізнес-модель компанії в онлайн-середовищі. Інформаційною базою є узагальнені автором законодавчі та нормативні акти, які регламентують комунікаційну діяльність підприємств, наукові праці вітчизняних і зарубіжних авторів, статистична інформація, первинна документація промислових підприємств. Практична значимість роботи полягає в тому, що розроблені пропозиції можна рекомендувати до реалізації компаніям.
  • Item
    Методичні підходи до формування підприємницького мислення в сучасних цифрових умовах
    (Сумський державний університет, 2021) Кобушко, І.М.
    Важливість оцифрування в бізнес-системах, що формуються, зростає з кожним днем. Адаптація до технологій виявилася корисним фактором у графіках бізнесу. Це робить робочі системи простішими та менш складними, таким чином; люди можуть повністю зосередитися на роботі і менше турбувати периферійні фактори, що були поширеними раніше. Цифровізація дозволила компаніям миттєво спілкуватися. Зараз підприємства створюють системи, які сприятимуть їх цифровому зростанню, що є одним з найважливіших факторів. Світ зараз в Інтернеті, і для бізнесу необхідно існувати в Інтернеті, як і для них, щоб існувати в автономному режимі. Зараз компанії переглядають свої старі бізнес-стратегії та намагаються включити нові технологічні зміни в ці бізнес-моделі. Формування нових стратегій дало бізнесу нову та іншу основу для роботи. Застосовуючи технології більшого масштабу, їм стало простіше масштабувати висоту і виживати в конкурентній боротьбі. Іншим важливим аспектом цифровізації є те, що корпорації зараз змушені продовжувати інновації. Цифровізація вивела бізнес у зовсім інший ландшафт, і йому потрібні постійні інновації у способах його роботи. Без нововведень система могла б застоюватися і призвести до погіршення графіка. З розповсюдженням соціальних медіа зараз для підприємств є необхідність мати цільові маркетингові стратегії. Це дозволяє їм отримувати ще більше потенційних клієнтів, а також збільшує охоплення бренду або товару. Змінилися навіть пристрої зберігання даних для компаній. Зараз майже кожна компанія переходить до технології хмарних обчислень для управління великими обсягами даних. І ці хмарні обчислення також породили застосування різних рішень з кібербезпеки. Цифровізація мала величезний вплив на роботу та зростання бізнесу сьогодні. Завдяки більшому застосуванню цифрових технологій ми можемо побачити, як бізнес системи повністю змінюються.