Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
6 results
Search Results
Item Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами(Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.Item Цифровізація бізнес-процесів: світові тренди й можливості для українських компаній(Сумський державний університет, 2023) Щепотін, В.О.Об’єктом дослідження є процеси цифрової трансформації в бізнесі, зокрема в компанії Укрпошта. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методології та інструменти щодо цифровізації бізнес-процесів, її світових трендів та можливостей для компаній. У першому розділі роботи проаналізовано теоретичні основи цифровізації у глобальному контексті, визначено основні глобальні тренди, виокремлено економічні переваги та ризики. У другому розділі досліджено методичні підходи щодо оцінки цифрової трансформації діяльності компанії, проведено порівняльних аналіз методичних підходів, описано процес збору та обробки даних, проведено аналіз та інтерпретацію даних. У третьому розділі роботи запропоновано рекомендації щодо стратегії цифровізації для українських компаній.Item Тенденції розвитку електронного комерційного бізнесу в Україні(Сумський державний університет, 2023) Виговський, Д.С.Основною метою кваліфікаційної бакалаврської роботи є дослідження теоретичних і практичних аспектів сфери електронного комерційного бізнесу на сучасному ринку та визначення основних концепцій роботи великих компаній електронної комерції та аналіз тенденцій розвитку електронного комерційного бізнесу в Україні в період сучасних викликів та загроз.Item Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти(Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.Item Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів(Сумський державний університет, 2022) Корощенко, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру «Мед-Союз». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці. Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я. У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз». У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням.Item Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2021) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності наукового обґрунтування використання інтернет-маркетингу в умовах обмеженої економічної діяльності. Метою бакалаврської роботи є визначення та побудова правильно структури впровадження інструментів інтернет-маркетингу на прикладі кафедри СумДУ. Завданням бакалаврської роботи буде визначення основних інструментів інтернет-маркетингу для кафедри маркетингу; побудова логічної послідовності впровадження інструментів; обґрунтування правильності побудованого алгоритму впровадженні складових Digital-маркетингу; визначення фінансових та часових ресурсів на впровадження; визначення, розподіл та мінімізація всіх можливих ризиків пов’язаних з використанням інтернет-маркетингу.