Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
7 results
Search Results
Item Економічний вплив глобальної пандемії на бізнес-моделі та стратегії відновлення(Сумський державний університет, 2023) Розпутній, А.В.У розділі 1 вивчено поняття стратегії та методологічних підходів до вивчення стратегічного управління, а також основних принципів стратегічного управління та визначення його ролі в контексті кризових ситуацій. У розділі 2 розглянуто вплив глобальної пандемії на економічну діяльність та зміну бізнес-стратегій, досліджено інноваційні підходи до розвитку та зміцнення конкурентоспроможності в умовах пандемії і виконано аналіз адаптацій бізнес-моделей до нових умов і змін, спричинених глобальною пандемією. У розділі 3 вивчено роль цифрових технологій у відновленні бізнесу та надання рекомендацій щодо впровадження бізнес-стратегій з використанням цифрових технологій.Item Сучасні ризики та небезпеки в міжнародному туристичному бізнесі та їх вплив на розвиток туристичної галузі(Сумський державний університет, 2022) Матвіїв, О.А.Кваліфікаційна магістерська робота присвячена узагальненню теоретичних аспектів здійснення туристичної діяльності, було визначено проблеми та пріоритетні напрямки розвитку туризму. Визначено основні напрямки розвитку туристичної сфери України під впливом пандемії COVID-19 та війни.Item Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів(Сумський державний університет, 2022) Корощенко, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру «Мед-Союз». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці. Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я. У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз». У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням.Item Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ)(Сумський державний університет, 2021) Вернидуб, О.М.В роботі досліджені основні причини переходу до он-лайн освіти під час пандемії Covid – 19. Досліджено історію впровадження карантину та функціонування системи вищої освіти як в Україні, так і за кордоном. На основі опитування студентів виявлені основні проблеми у освіті під час пандемії Covid - 19: відсутність професійно-розроблених програм онлайн-навчання, недостатнє фінансування, необхідність методичної підготовки викладачів для роботи зі студентами онлайн тощо. Розроблені основні рекомендації формування державної політики щодо реформування вищої освіти у часи викликів Covid – 19. На прикладі СумДУ запропоновано впровадження єдиної он-лайн платформи, яка б об’єднала студентів та викладачів, дозволила вибудовувати комунікацію тощо. Порахована економічна ефективність цих заходівItem Оцінка стану домогосподарств в економічних метриках: зміна добробуту, соціальні ефекти й економічна нерівність(Сумський державний університет, 2021) Загорулько, А.А.Мета дослідження – оцінювання стану домогосподарств через економічні метрики, а саме: зміну добробуту, соціальні ефекти та економічну нерівність. Об’єкт дослідження – економічні процеси функціонування домогосподарств, малого бізнесу в економіці України Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між домогосподарствами, малим бізнесом і державою для забезпечення рівня і якості життя у період рецесії, викликаної пандемією коронавірусу. При написанні роботи використано наукові методи дослідження: аналіз та синтез, статистичний, наукового абстрагування, узагальнений, експериментальний, логічний, спостережний. У «Вступі» обґрунтовано актуальність тематики дослідження. У розділі 1 «Рівень життя і добробут як економічні категорії» критично проаналізовано економіко-соціальні аспекти рівня життя українців та досліджено кошик споживача, як основний економічний критерій якості життя населення. Розділ 2 «Державна політика підтримки домогосподарства» присвячено дослідженню економіко-фінансових механізмів і інструментів підтримки домогосподарств у період рецесії, націленості й результативності державних програм такої підтримки. У розділі 3 «Оцінка економіко-соціальної ефективності держави і приватним програм підтримки домогосподарств» проведено критичний огляд і аналіз тарифної й бюджетної політик, програм підтримки малого й середнього бізнесу. У роботі, виходячи із її мети, розв’язано такі завдання: - досліджено основні аспекти рівня й якості життя населення; - проведено критичний аналіз споживчого кошика; - проведено опитування щодо рівня й якості життя; - проведено оцінювання ефективності державних програм підтримки домогосподарств і малого бізнесу. Інформаційною базою дослідження стали наукові статті, законодавчі й нормативні акти, звітність і документація щодо зарплат в Україні, навчальні посібники, інформаційні статті.Item Development trends of the global e-commerce market(Sumy State University, 2021) Denysenko, Y.M.; Денисенко, Є.М.The final paper is devoted to studying features of the development of the international e-commerce market. The essence and features of e-commerce are described. E-commerce sectors are described. Features of e-commerce in Portugal on the example of the Continent are also described. Prospects for the development of e-commerce in the future and the strategy for the development of e-commerce in Ukraine are considered.Item Закордонне інвестування українського бізнесу(Сумський державний університет, 2021) Жорова, Є.М.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню іноземного інвестування в економіку України та перспективні напрямки його поліпшення. Проведено аналіз стану та динаміки інвестиційного клімату України та виявлено проблеми і перспективи його функціонування. Визначено основні напрямки удосконалення державного регулювання у сфері інвестицій України в умовах пандемії, а також глобалізаційних процесів світової економіки.