Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2022) Білан, А.В.Мета роботи – провести аналіз SMM діяльності, та показати на реальному прикладі, який результат дає бізнесу використання інструментів SMM в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є сучасні бізнес-процеси та інструменти SMM, які пов’язані з просуванням власного проекту у соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти використання SMM для розвитку бізнесу у соціальних мережах. У дослідженні використано такі методи дослідження: графічний; статистичний (групування, зіставлення, спостереження й порівняння); діалектичний; експертних оцінок; експериментний метод. Структура роботи. Основна частина дипломної роботи складається з трьох розділів. У першому розділі було розглянуто теоретичні основи SMM, особистий бренд, як метод просування бізнесу, та наведено маркетингові підходи, які використовують українські підприємства у своїй діяльності. У другому розділі досліджено найефективніші безкоштовні та платні способи просування бренду у соціальних мережах. У третьому розділі проведено аналіз просування бізнесу за допомогою сучасних інструментів SMM на прикладі реального підприємства, а саме сервісного центру.