Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Вплив карантинних обмежень на господарську діяльність підприємства
    (Сумський державний університет, 2021) Ганжа, Є.Б.
    Мета роботи – визначення впливу карантинних обмежень на підприємство. Об’єкт дослідження – мале підприємство та державний банк України (Приват). Предмет дослідження – чинники що мають вплив на посткарантинні наслідки. Методи дослідження – аналітичний, пошуковий, порівняльний.
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах
    (Сумський державний університет, 2021) Вінницька, Ві.О.
    Мета кваліфікаційної роботи: вивчити підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі диверсифікації бізнесу. На підставі поставленої мети сформульовані наступні завдання: - вивчити конкурентоспроможність як основу сталого розвитку промислових підприємств в сучасних ринково-правових умовах господарювання; - визначити чинники, критерії та стратегію підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств; - вивчити фактори, що визначають конкурентоспроможність підприємства; - провести аналіз конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми»; - на основі проведеного аналізу розробити заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємства; - розрахувати економічну ефективність запропонованих заходів. Об'єктом дослідження є «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми». Предмет дослідження роботи: оцінка та зростання конкурентоспроможності субєкта господарювання на основі диверсифікації бізнесу. Кваліфікаційна робота складається зі вступу так трьох основних частин, висновок. У вступі обґрунтовано актуальністьдосліджуваної теми. Визначено об'єкт дослідження і мета роботи. У першому розділі вивчено поняття конкурентоспроможності, фактори визначають конкурентоспроможність підприємства. У другій частині кваліфікаційної роботи розглянуті методологічні аспекти оцінки конкурентоспроможності господарюючого субєкту: принципи та етапи оцінки конкурентоспроможності та методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства. У третій частині кваліфікаційної роботи на основі проведеного аналізу фінансового стану і аналізу конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м. Суми» запропоновано напрями зростання конкурентоспроможності підприємства на основі диверсифікації бізнесу. У висновку підведені підсумки виконаної роботи, зроблені відповідні висновки. З метою зростання конкурентоспроможності підприємство намітило подальше збільшення частки ринку і отримання при цьому додаткового доходу. Підприємство прагне збільшити обсяги послуг, що надаються, асортименту товару. Для виконання поставленого завдання керівництву «КП «Міськводоканал» СМР м. Суми» необхідно розробити програму, спрямовану на відкриття магазину роздрібної торгівлі (торговий зал). Однією з основних проблем, що постають на шляху реалізації цієї програми, є проблема, пов'язана з пошуком потенційних клієнтів. Дану проблему має вирішити знову вводиться в структуру підприємства підрозділ - маркетингова служба. Як випливає з концепцій маркетингу, напрямок на підвищення комерційних зусиль базується на тому, що товари організацій не будуть купувати в достатніх кількостях, якщо не спонукати споживачів до цього за допомогою енергійних зусиль в сфері збуту і його стимулювання. До таких заходів відноситься: реклама в ЗМІ, на телебаченні, різні рекламні акції і т.д. «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми» потрібно випереджати конкурентів по реалізації своєї продукції і темпами її просування. Таким чином, слід прийняти деякі заходи щодо оптимізації каналів руху товару. З метою оцінки та зростання конкурентоспроможності підприємства пропонується провести диверсифікацію підприємства і відкрити додатковий торговий зал. Відкриття торгового залу приверне додаткових клієнтів, що дозволить прискорити просування продукції і послуг компанії на ринку. На підставі проведеного аналізу були запропоновані заходи щодо підвищенню конкурентоспроможності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми» шляхом диверсифікації бізнесу і проведений розрахунок їх економічної ефективності. На підставі проведеного аналізу конкурентоспроможності підприємства запропоновані наступні заходи: - відкриття додаткових офісів продажів; - створення відділу маркетингу; - розширення номенклатури продукції і послуг; Розрахунок ефективності запропонованих заходів показав, що впровадження на практиці даних заходів покращить фінансово-економічні показники діяльності «КП «Міськводоканал» СМР м.Суми», збільшить прибуток підприємства, підвищить конкурентоспроможність підприємства і буде сприяти виходу підприємства з кризи. запропоновані заходи мають позитивний ефект і можуть бути застосовані на практиці.
  • Item
    Ефективність діяльності підприємства та напрями її підвищення
    (Сумський державний університет, 2021) Отрощенко, М.В.
    Об’єкт дослідження - процеси фінансово-господарської діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «ВФ УКРАЇНА»). Предмет дослідження - ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства та шляхи її підвищення. У першому розділі визначені сутність економічної ефективності підприємства, її класифікація видів, методичні підходи щодо оцінки ефективності діяльності підприємства та фактори підвищення ефективності діяльності підприємства. У другому розділі досліджений аналіз ефективності та результативності фінансово-господарської діяльності підприємства ПрАТ «ВФ Україна» та оцінка стану ділової активності цієї компанії. У третьому розділі запропоновані запропоновані заходи щодо підвищення ефективності підприємства ПрАТ «ВФ Україна» та механізм підвищення економічної ефективності діяльності підприємства, його принципи
  • Item
    Комплексний економічний аналіз діяльності малого підприємства
    (Сумський державний університет, 2021) Гончаренко, А.С.
    Метою роботи є дослідження теоретико-методичних засад комплексного аналізу господарської діяльності малих підприємств та застосування теоретичних напрацювань для оцінки ефективності діяльності конкретного суб’єкта малого підприємництва. Об’єктом дослідження стало мале підприємство ПП «ОЛВІ». Предмет дослідження – методика комплексного економічного аналізу господарської діяльності малого підприємства. Методи та прийоми дослідження: індексний метод, коефіцієнтний аналіз, порівняльний аналіз, факторний аналіз, графічний метод. У першому розділі «Теоретико-методичні засади економічного аналізу діяльності малих підприємств» розглянуто основні особливості малого бізнесу, а також окреслено необхідність та завдання його комплексного аналізу. Розкрито основні методичні засади комплексного аналізу діяльності малого підприємства. У другому розділі «Комплексний економічний аналіз ПП «ОЛВІ»» наведено загальну характеристику ПП «ОЛВІ», проведено аналіз основних показників його діяльності. Виконано діагностику економічної ефективності використання матеріальних і трудових ресурсів підприємства. У третьому розділі «Розробка методів упрвління прибутковостю підприємства як складової комплексного аналізу підприємства» здійснено аналіз фінансового стану підприємства ПП «ОЛВІ», на основі якого було застосовано факторний аналіз для виявлення резервів підвищення прибутковості підприємства.
  • Item
    Економічна оцінка основного капіталу підприємства
    (Сумський державний університет, 2021) Захарченко, Д Ю.
    Мета дослідження – вивчення методики оцінки ефективності використання основного капіталу на підприємстві. Об’єктом дослідження є основний капітал підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти оцінки ефективності використання основного капіталу підприємства. Методи дослідження: метод наукової абстракції, історичний метод, методи аналізу і синтезу – під час дослідження сутності основного капіталу. Для підвищення наочності у роботі використаний графічний метод, при формулюванні висновків – метод узагальнення. У першому розділі «НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЛУМАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОСНОВНИЙ КАПІТАЛ» проаналізовані сутність та структура основного капіталу, особливості обліку та оцінки основних фондів на підприємстві. У другому розділі «МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ХАРАКТЕРИСТИКИ РУХУ ОСНОВНИХ ФОНДІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ» досліджена методика оцінки використання основного капіталу на підприємстві, особливості аналізу ефективності використання та оновлення основних фондів на підприємстві. У третьому розділі «ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА» розглянута економічна характеристика суб’єкту господарювання, проведена оцінка ефективності використання основного капіталу на підприємстві.
  • Item
    Економічний аналіз діяльності підприємства на прикладі ТОВ МАСТЕРПРОДУКТ 2005
    (Сумський державний університет, 2021) Шевченко, А.С.
    Метою роботи є розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності торговельної діяльності ТОВ МАСТЕРПРОДУКТ 2005 на основі проведеного економічного аналізу. Реалізація мети дослідження обумовила необхідність вирішення таких основних завдань:  проаналізувати методи економічної оцінки торговельних підприємств;  визначити основні показники економічної оцінки підприємств торговельної галузі;  проаналізувати ефективність економічного аналізу на базі діючої торгівельно-оптової компанії;  розробити рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ МАСТЕРПРОДУКТ 2005, базуючись на результатах проведеної економічної оцінки. Об’єктом дослідження є підприємство оптової торгівлі ТОВ МАСТЕРПРОДУКТ 2005, яке здійснює діяльність з торгівлі споживчими продуктами Предметом дослідження є аналіз та економічна оцінка ефективності торговельної діяльності підприємства, а також пошук і розробка рекомендацій щодо її поліпшення. Використана методика: порівняльний аналіз, SWOT, STEP-аналіз, фінансовий аналіз, використання програмного забезпечення Diamond FMS.