Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Ефективність діяльності соціального підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Тітенко, Н.І.
    В кваліфікаційній роботі досліджено особливості функціонування соціального підприємства як інструменту вирішення соціально значущих проблем в умовах українських реалій. Основна увага приділена теоретичним аспектам функціонування соціального бізнесу, міжнародному досвіду, а також розробці концепції створення соціального підприємства «Підтримка поруч», яке має на меті надавати підтримку внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та постраждалим мешканцям м. Суми.
  • Item
    Механізми впровадження концепції сталого розвитку для українських підприємств
    (Сумський державний університет, 2025) Біленко, Г.В.
    У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади та практичні підходи до впровадження концепції сталого розвитку в діяльність українських підприємств. Особливу увагу приділено аналізу сучасних механізмів реалізації ESG-стратегій (екологічних, соціальних та управлінських), їх впливу на ефективність бізнесу та взаємодію зі стейкхолдерами.
  • Item
    Економічні підходи до аналізу ринку автомобілебудування в умовах промислових революцій
    (Сумський державний університет, 2023) Гавриченко, А.В.
    Метою роботи є удосконалення економічних підходів щодо аналізу ринку автомобілебування в умовах промислових революцій. Мета дослідження обумовлює постановку таких завдань: − проаналізувати передумови та сучасні тренди розвитку автомобільного ринку; − дослідити трансформації автомобільного ринку в умовах промислових революцій; − розробити бізнес-модель автомобільного ринку в умовах промислових революцій. Об’єктом дослідження є процес удосконалення економічних підходів щодо аналізу ринку автомобілебування в умовах промислових революцій. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методи та інструменти розвитку ринку автомобілебудування. У першому розділі роботи проаналізовано розвиток автомобільного ринку ЄС в умовах цифрових трансформацій, визначено вплив COVID-19 на автомобільний ринок ЄС. У другому розділі досліджено зміну бізнес-моделей автомобільного ринку в умовах цифрової трансформації, проаналізовано впровадження проривних технологій в автомобільному ринку на прикладі безпілотного керування. У третьому розділі роботи сформовано особливості розвитку ринку безпілотного автотранспорту, досліджено стратегічні партнерства на ринку та розроблено цифрову бізнес-модель автомобільного ринку.
  • Item
    Improving the business administration approaches in the context of digital transformation
    (Sumy State University, 2022) Massumu, E.E.
    The graduation project is devoted to the study of economic approaches to digitization using a design agency as an example. The senior thesis is devoted to the investigation of modern digitization models' approaches, digitization concepts, and digital transformation. Based on the critical analysis, the second chapter describes in detail the benefits of digitalization as a tool for transforming the organization at various levels, as well as approaches to modeling the digitalization of modern business processes. The third chapter provides a general description of the company's activities and considers the current work model and its optimization with the help of the CRM system's implementation. The author's generalized legislative and regulatory acts that regulate enterprise communication activities, scientific works by domestic and foreign authors, statistical information, and primary documentation of industrial enterprises comprise the information base. The work's practical significance is that considered approaches to the digitalization of the enterprise or transformation of existing business models in digital economy conditions are fundamental decisions that affect the success of the enterprise as a whole unit and its future competitiveness, potential success, and potential risks.
  • Item
    Економічні підходи до ведення онлайн бізнесу на прикладі дизайн агенції
    (Сумський державний університет, 2021) Рева, А О
    Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню економічних підходів ведення онлайн бізнесу на прикладі дизайн агенції. Метою дослідження: визначити ступінь доцільності використання досвіду успішних західних компаній в якості моделей бізнесу на українському ринку в онлайн-середовищі. Методологічною основою дослідження є діалектичний метод наукового пізнання, системний підхід, фундаментальні положення економічної теорії, маркетингу, сучасні концепції маркетингових комунікацій. Для вирішення завдань дослідження були використані наступні методи: логікоаналітичний, порівняльний, економікостатистичний, системно-структурний, абстрактно-логічний аналізи. Об’єкт дослідження – бізнес-моделі стартапів в онлайн-середовищі. Предметом дослідження є компоненти українських бізнес-моделей у сфері електронної комерції, ступінь їх схожості з компонентами успішних моделей на розвинених ринках. У Вступі обґрунтовано актуальність тематики кваліфікаційного дослідження. У 1-му розділі роботи «Теоретичні основи просування бізнесу в онлайн-середовищі» присвячено дослідженню теоретичних основ просування бізнесу в онлайн-середовищі. Розглянуто характеристику сучасних технологій просування продукції в мережі Інтернет. У 2-му розділі роботи «Методика розробки бізнес-моделі. Порiвняння Business Model Canvas i Canvas» на основі проведеного критичного аналізу, виявлено відмінні риси стартапів в середовищах онлайн і офлайн, дослiджений стратегічний підхід до бізнесу. У 3-му розділі роботи «Розробка бізнес-моделі онлайн дизайн агентства» приведено загальну характеристику діяльності підприємства, розроблено бізнес-модель компанії в онлайн-середовищі. Інформаційною базою є узагальнені автором законодавчі та нормативні акти, які регламентують комунікаційну діяльність підприємств, наукові праці вітчизняних і зарубіжних авторів, статистична інформація, первинна документація промислових підприємств. Практична значимість роботи полягає в тому, що розроблені пропозиції можна рекомендувати до реалізації компаніям.