Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Стратегічний розвиток ринку підприємницьких структур (на прикладі ПрАТ «Фармак»)(Сумський державний університет, 2024) Петренко, В.А.Особливістю сучасного етапу ринкових перетворень в Україні є необхідність більшості організацій адаптуватися до ринкових механізмів, нових підходів до проектування компаній, формування управлінських структур та розробки стратегічних напрямків розвитку. Наразі відбувається перехід до нової наукової моделі управління, яка базується на маркетингових та інтеграційних процесах. Сучасний етап ринкових перетворень в Україні характеризується значними викликами для більшості організацій, що змушені адаптуватися до нових ринкових умов, вимог сталого розвитку та впровадження зеленої енергетики. Зміни в економічному середовищі, глобальні тенденції до декарбонізації та підвищення екологічної відповідальності ставлять перед компаніями завдання переглянути підходи до управління, проектування бізнес-процесів та розробки стратегічних напрямків розвитку. Досвід країн з розвиненими ринковими відносинами свідчить, що компанії, управління яких побудовано на принципах маркетингу, здатні зберігати конкурентоспроможність на ринку, а також запобігати та долати кризові ситуації.Item Роль соціальних мереж у розвитку бізнесу: можливості та стратегії використання(Сумський державний університет, 2024) Бондаренко, А.І.В сучасному світі цифрових технологій, соціальні мережі відіграють ключову роль у формуванні взаємовідносин між бізнесом та його клієнтами. З розвитком інтернету і мобільних технологій, соціальні платформи стали невід’ємною частиною повсякденного життя мільярдів людей. Вони надають унікальні можливості для бізнесу, дозволяючи досягати великої аудиторії з мінімальними витратами та підвищувати впізнаваність бренду.