Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
4 results
Search Results
Item Економічне обґрунтування стратегії підприємства в контексті актуальних соціальних обмежень(Сумський державний університет, 2023) Скопенко, В.В.Об’єктом дослідження є процес обґрунтування стратегії підприємства в умовах соціальних обмежень. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що визначають стратегію підприємства. Метою даної роботи є дослідити напрями адаптації стратегій підприємств в Україні, враховуючи сучасні соціальні обмеження, такі як відтік людського капіталу через війну, вплив воєнного стану, та інші фактори, які суттєво впливають на бізнес-середовище підприємства. Досягненню заданої мети сприяли наступні завдання: дослідити вплив війни та воєнного стану на економіку; проаналізувати вплив відтоку людського капіталу та інших соціальних обмежень на економічне середовище; дослідити, як підприємства адаптують свої стратегії до змін у соціальному середовищі; запропонувати напрями адаптації стратегій підприємств в умовах соціальних обмежень; надати практичні рекомендації для підприємств щодо стратегічного планування в умовах кризи.Item Аналіз зовнішнього середовища та перспектив розвитку підприємства(Сумський державний університет, 2023) Беспрозвана, В.О.Метою дослідження є дослідження зовнішнього середовища сучасного підприємства задля визначення перспектив його розвитку. Результати дослідження: проаналізовано концептуальні засади теорії стратегічного менеджменту; визначено поняття «стратегія підприємства» та зміст і структуру стратегічного управління; досліджено фактори оточення підприємства; проведена оцінка стратегічних позицій та SWOT-аналіз підприємства ТОВ «Термо»; надано практичні рекомендації щодо розвитку підприємства «Термо». Об’єктом дослідження виступають показники діяльності підприємства ТОВ «ТЕРМО». Предметом дослідження є сукупність методів та підходів, які використовуються в процесі оцінки стратегічного потенціалу підприємства задля формування перспективних напрямів його розвитку. Практична значимість отриманих результатів у запропонованих для реальних умов підприємства напрямів його розвитку. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження використана сукупність методів та прийомів наукового пізнання. Теоретичною та методологічною основою дослідження є фундаментальні положення економічної теорії, теорії менеджменту та фінансів, теорії стратегічного управління, класичні та сучасні підходи до фінансового аналізу підприємства, які висвітлені в наукових працях зарубіжних та вітчизняних вчених.Item Стратегії розвитку малого та середнього бізнесу(Сумський державний університет, 2021) Гамалій, Ю.М.Мета роботи висвітлення теоретичних засад стратегій розвитку підприємств малого та середнього бізнесу й обґрунтування напрямів їх удосконалення. Об’єкт дослідження мале та середнє підприємництво України Предмет дослідження стратегії розвитку підприємств малого та середнього бізнесу. У першому розділі висвітлені основні поняття що до досліджуваної теми: класифікація підприємств згідного Господарського кодексу України, принципи діяльності малих та середніх підприємств, напрями діяльності та стратегії розвитку підприємств малого середнього бізнесу. У другому розділ розглянуто сучасний стан малого та середнього підприємництва України. Наведено статистичні показники кількості діючих підприємств з 2015 року та показники їх діяльності. Також розглянуто основні стратегії розвитку підприємств. У третьому розділі висвітлені способи вирішення проблеми розвитку малого та середнього бізнесу, а також розглянуто державну Стратегію розвитку підприємств малого та середнього бізнесу України до 2020 року.Item Підвищення результативності діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2021) Ігнатенко, С.І.Мета дипломної роботи - полягає у розробці стратегії, виявленні та усуненні недоліків у діяльності підприємства і пошук шляхів зміцнення його результативності. Об’єкт дослідження – є система стратегічного управління підприємством, що функціонує в умовах незбалансованої ринкової економіки України. Метод дослідження – аналіз, порівняння, графічний метод – аналіз, порівняння, графічний метод подання даних і матеріалів. В першому розділі роботи: “ Вплив стратегічне управління на результативність підприємства в умовах незбалансованоїсті ринкової економіки” розглядається: сутність, структурні ознаки та основні важелі стратегічного управління підприємством. В другому розділі роботи: “ Практичні аспекти стратегічного управління підприємством ” розглядається: характеристика діяльності підприємства, оцінка внутрішнього середовища та вплив фінансової діяльності підприємства при впроваджені стратегії розвитку. В третьому розділі роботи: “Шляхи підвищення ефективної діяльності підприємства, через оптимізацію стратегічного управління” розглядається: вибір стратегії управління підприємством в умовах кризи, шляхи активізації стратегічного управління.