Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
2 results
Search Results
Item Strategic management of marketing activities at the enterprise(Sumy State University, 2025) Bokatova, Yе.Р.У роботі проаналізовано ефективність стратегічної реклами на прикладі RacconSchool. Ця робота має на меті об’єднати теоретичні висновки зі стратегічної реклами з практичними прикладами, отриманими з рекламної діяльності Raccoon School, демонструючи, як високоякісні рекламні стратегії виходять за межі реклами, щоб зосередитися на оцінці потреб клієнтів, стратегічному плануванні та гнучкості, щоб адаптуватися до мінливих обставин. За допомогою цього аналізу цілі пошуку підкреслюють важливість стратегічної реклами для формування успіху компанії та її здатності процвітати в ринковому середовищі, яке постійно змінюється. Основні результати роботи містять рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії школи, оптимізації розподілу ресурсів та покращення залучення та утримання студентів за допомогою більш цілеспрямованих маркетингових зусиль. Крім того, у дослідженні пропонується вдосконалити стратегії брендингу та комунікації для підвищення загальної ефективності відділу маркетингу в RacconSchool.Item Innovative approaches to business administration in conditions of digitization(Sumy State University, 2024) Liu, W.The purpose of the work is a comprehensive analysis of the innovative approaches to business administration in conditions of digitization and digitalization. The purpose of the study determines the setting of the following tasks: − to conduct a bibliometric analysis for the thematic domain “innovation, business and digitalisation”; − analyse the academic performance in innovation, business and digitalisation; − analyse the business plan and business model development methods; − generate the business model for launching a manufacturing and a service business.