Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
Search Results
Item Стратегії міжнародного маркетингу як інструмент адаптації компаній до культурних особливостей зарубіжних ринків(Сумський державний університет, 2024) Рагімов, С.М.Актуальність теми роботи визначається необхідністю врахування в маркетингових стратегіях компаній процесів глобалізації економіки, культурних бар'єрів та різноманітності, змін у споживчій поведінці, посилення конкуренції на глобальному ринку, зростанням технологій та комунікацій ключовими факторами, які визначають успішність компаній на глобальних ринках тощо. Мета роботи – дослідження стратегій міжнародного маркетингу як інструменту адаптації компаній до культурних особливостей міжнародних ринків. Завдання роботи: проаналізувати теоретико-методичні засади міжнародного маркетингу, дослідити вплив культурних особливостей на міжнародний маркетинг, проаналізувати стратегії адаптації міжнародного маркетингу до культурних особливостей. У першому розділі досліджено сутність та еволюцію міжнародного маркетингу, проведено аналіз трендів міжнародного маркетингу, досліджено підходи до аналізу зарубіжних ринків У другому розділі досліджено культурні особливості як фактор міжнародного маркетингу, досліджено теоретичні та прикладні засади використання культурної моделі Г. Хофстеде для формування адаптаційних маркетингових стратегій. У третьому розділі досліджено стратегії адаптації міжнародного маркетингу до культурних особливостей, проаналізовано інструменти адаптації маркетингових стратегій до культурних особливостей, досліджено адаптаційні стратегії сучасних міжнародних компаній