Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Цифрові комунікації закладів HoReCa
    (Сумський державний університет, 2025) Стешенко, М.О.
    Актуальність теми роботи зумовлена стрімким зростанням значення та впливу цифрових каналів комунікації у сфері HoReCa, зокрема в умовах підвищення конкуренції та змін у поведінці споживачів. У сучасних умовах цифрові комунікації є ключовим інструментом формування бренду, підвищення впізнаваності та лояльності, залучення цільової аудиторії та забезпечення стабільності активності клієнтів. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямів вдосконалення цифрових комунікацій для сфери HoReCa задля збільшення ефективності маркетингової взаємодії зі споживачами. Завдання роботи: охарактеризувати теоретичні засади цифрових комунікацій у сфері HoReCa; визначити основні цифрові інструменти, що використовуються в комунікаціях закладів HoReCa; дослідити тенденції digital-маркетингу у 2020-ті роки; надати загальну характеристику Trilogia та провести аналіз поточного стану цифрових комунікацій для виявлення проблем та бар’єрів; розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення стратегії цифрових комунікацій для підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією для Trilogia. Об’єктом дослідження є процес комунікаційної діяльності в закладах HoReCa в умовах цифровізації. Предметом дослідження є інструменти цифрових комунікацій, що використовуються в сфері HoReCa для забезпечення взаємодії з партнерами та клієнтами з метою просування послуг. Методи дослідження – аналіз вторинної інформації, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, методи аналітики соціальних мереж та кількісний аналіз. Практична значущість полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження маркетингових рішень для Trilogia для підвищення ефективності використання цифрових комунікацій та взаємодії закладу зі споживачами. У першому розділі розглянуто теоретичні засади цифрових комунікацій у маркетинговій діяльності, зазначені особливості просування закладів HoReCa у цифровому середовищі, розглянуто актуальні тенденції digital-маркетингу в 2020-тих роках. У другому розділі надано характеристику Trilogia, здійснено аналіз цільової аудиторії, проаналізовано присутність у цифровому середовищі, досліджено структуру контенту, рівень залученості, також виконано SWOT-аналіз цифрових комунікацій у роботі закладу. У третьому розділі зазначені основні напрямки вдосконалення та розроблені практичні рекомендації щодо покращення цифрової присутності та маркетингової активності Trilogia. Запропоновано розробку нової SMM-стратегії, що спирається на позиціонування, надані пропозиції для рубрикації та контент-плану на тиждень, надано приклади рекламних компаній із зазначенням параметрів таргетування та розглянуто шляхи підвищення лояльності через цифрові канал комунікацій. Запропоновано KPI для оцінки ефективності використання маркетингових інструментів.
  • Item
    Дослідження ролі маркетингових стратегій у забезпеченні ефективності медичних установ
    (Сумський державний університет, 2025) Храмова, К.О.
    Актуальність теми зумовлена динамічним розвитком сучасного ринку медичних послуг, який характеризується посиленням конкуренції та зростаючою залежністю ефективності функціонування медичних установ від використання дієвих маркетингових стратегій. У контексті розвитку цифрових технологій, зокрема веб-ресурсів, відкриваються нові можливості для залучення пацієнтів, підвищення їхньої лояльності та оптимізації бізнес-процесів у сфері охорони здоров'я. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ролі маркетингових стратегій у забезпеченні ефективності медичних установ. Завдання роботи: систематизувати теоретичні основи маркетингу в сфері медичних послуг; визначити ключові особливості формування та реалізації маркетингових стратегій для медичних установ; охарактеризувати сучасні інструменти та методи цифрового маркетингу, що застосовуються в медичній галузі; провести аналіз юзабіліті та ефективності сайту клініки «Unicam» та визначити пріоритетні напрямки розвитку вебсайту клініки; розробити та обґрунтувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій приватної клініки «Unicam» з метою підвищення ефективності її веб-ресурсу та загальної діяльності. Об’єктом дослідження є клініка «Unicam». Предметом дослідження є маркетингові стратегії, зокрема використання веб-ресурсів та їх оптимізація, та їх вплив на ефективність діяльності приватної клініки «Unicam». Методи дослідження – аналіз і синтез, спостереження та порівняння, бібліометричний аналіз, графічний та табличний методи.. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій клініки «Unicam», з акцентом на підвищення ефективності веб-ресурсу. Апробація результатів роботи підтверджується актом упровадження від 01.06.2025 р., виданим ТОВ «Український північно-східний інститут прикладної та клінічної медицини» (клініка «Unicam»), публікацією 1 тез доповідей на всеукраїнській науково-практичній конференції за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетингу в сфері охорони здоров’я, визначено сутність і специфіку маркетингу в медицині, проаналізовано елементи маркетингових стратегій медичних установ, зокрема модель 7Р та інструменти діджитал-маркетингу, а також досліджено роль веб-ресурсу як ключової складової маркетингової стратегії приватних медичних закладів. У другому розділі проведено аналіз веб-сайту універсальної клініки «Unicam» як складової маркетингової стратегії, надано загальну характеристику діяльності клініки, виконано технічний аудит веб-сайту з оцінкою його ефективності, а також здійснено аналіз контенту та структури сайту з обґрунтуванням пропозицій щодо їх вдосконалення. У третьому розділі запропоновано стратегічні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності клініки «Unicam» засобами розвитку веб-сайту, обґрунтовано пріоритетні напрями оптимізації веб-ресурсу, надано рекомендації щодо впровадження нових функціональних елементів та розширення контентного наповнення сайту для підвищення його ефективності та залучення цільової аудиторії. Дослідження виконане в межах науково-дослідної роботи «Інституційно-функціональна адаптація системи громадського здоров’я для забезпечення повоєнного відновлення економічного та людського потенціалу України» (номер державної реєстрації 0125U000531).
  • Item
    Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами
    (Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.
    Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.
  • Item
    Формування маркетингової стратегії аграрного підприємства
    (Сумський державний університет, 2023) Рудецька, К.С.
    Кваліфікаційна робота складається з 77 сторінок тексту, 3 розділів, 4 формул, 28 таблиць, 14 рисунків та списку з 59 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, які б враховували сучасні умови економічної та політичної нестабільності та передбачали активне використання сучасних цифрових інструментів. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування значення та особливостей формування маркетингової стратегії аграрного підприємства та розробка науково-практичних пропозицій з метою підвищення її ефективності. Завдання роботи: дослідити теоретико-методичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства; проаналізувати сучасний стан маркетингової діяльності аграрного підприємства та виявити основні проблеми, пов’язані з станом стратегічного планування; розробити маркетингову стратегії аграрного підприємства в умовах цифровізації; сформувати рекомендації щодо впровадження розроблених стратегій для ТОВ «ФГ Успенське 1» Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Методи дослідження – монографічний метод, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, аналіз і синтез, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію діджиталізації маркетингу для аграрного підприємства та обґрунтовано прогнозні сценарії конкурентоспроможності логістичної системи підприємства на основі методу нейронних мереж. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки та впровадження маркетингової стратегії підприємству ТОВ «ФГ Успенське 1». У першому розділі розглянуто сутність і значення маркетингової стратегії аграрного підприємства, визначені особливості формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємства, проаналізовані методичні підходи у формуванні стратегій маркетингової діяльності підприємства. У другому розділі досліджено процес формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, проведено організаційно - економічну характеристику підприємства, здійснено оцінювання його маркетингової діяльності, досліджено систему стратегічного планування маркетингової діяльності на досліджуваному аграрному підприємстві. У третьому розділі виконано обґрунтування вибору стратегічного напрямку маркетингової діяльності підприємства, зокрема здійснено стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища аграрного підприємства і запропоновано маркетингову стратегію розвитку аграрного підприємства в умовах діджиталізації, обґрунтовано напрямки покращення логістичної системи підприємства.