Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі
    (Сумський державний університет, 2023) Рубан, С.А.
    Актуальність теми роботи полягає в тому, що вона присвячена дослідженню маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду". Метою роботи є дослідження маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі на прикладі інтернет-магазину "Маркет посуду", їх характеристика та оцінка ефективності. Практична значущість дослідження полягає в тому, що його результати можуть бути використані компаніями для розробки і реалізації ефективних маркетингових стратегій промоції електронної торгівлі, а дослідниками для подальшого вивчення маркетингових інструментів промоції електронної торгівлі.