Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Управління маркетинговими ризиками підприємства
    (Сумський державний університет, 2024) Усович, Г.Ю.
    Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо ефективного управління маркетинговими ризиками для забезпечення сталого розвитку та підвищення конкурентоспроможності підприємства та обґрунтування ефективних стратегій та інструментів управління маркетинговими ризиками, що сприяють мінімізації негативних наслідків дестабілізаційних факторів для підприємства. Завданнями роботи є: Проаналізувати сутність та класифікацію маркетингових ризиків. Вивчити існуючі стратегії та інструменти управління маркетинговими ризиками. Розробити методику управління маркетинговими ризиками з урахуванням специфіки підприємства «Водафон». Об’єктом дослідження дослідження є методи, стратегії та інструменти управління маркетинговими ризиками, які застосовують підприємства для мінімізації негативних наслідків дестабілізаційних факторів. Предметом дослідження є підходи до прогнозування, оцінки та зниження маркетингових ризиків, а також адаптація маркетингових стратегій та тактик в умовах нестабільності на прикладі конкретних підприємств. Практична значущість полягає у розробці та пропозиції конкретних рекомендацій та стратегій для підприємств з ефективного управління маркетинговими ризиками і підвищення стійкості до зовнішніх та внутрішніх дестабілізуючих факторів. Методи дослідження. Базис методології кваліфікаційної роботи бакалавра складений на основі поеднання як теоретичних прийомів і міждисціплінарних принципів, так і спеціалізованих для певної галузі методів наукового дослідження. В тому числі, при складанні теоретичного та практичного розділів використано наступні методи досліджень: термінологічного аналізу – для обґрунтування сутності та систематизації понятть, абстрактно-логічний – для узагальнення проаналізованої інформації і формулювання висновків. Для аналізу ризиків використовувалися кількістні та якістні методи. Щоб обробити отримані дані, використовувались сучасні інформаційні технології. У першому розділі вивчені і систематизовані підходи щодо розуміння термінів «ризик» і «маркетинговий ризик», наведені приклади класифікації маркетингових ризиків на основі різних. Проаналізовані системи і підходи до контролю маркетингових ризиків на підприємстві, наведені приклади інструментів управління ризиками. В другому розділі здійснено аналіз впливу періодів дестабілізації на маркетингові ризики, на які наражаються підприємства на прикладі конкретних криз; проаналізовано та класифіковано ключові ризики, на які наражаються цільові підприємства під час періодів дестабілізації. У третьому розділі створено теплову карту ризиків для цільових підприємств, розроблено план управління маркетинговими ризиками та практичні рекомендації.
  • Item
    Управління маркетинговими ризиками підприємства
    (Сумський державний університет, 2023) Школа, С.М.
    Дипломна робота робота магістра містить 30 сторінок основного тексту, 2 розділи, 3 таблиці, 8 рисунків та 50 джерел. Метою магістерської дипломної роботи є обґрунтування і розробка теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими ризиками підприємства. Завданнями роботи є: систематизувати та узагальнити сутність поняття «ризик» та «маркетинговий ризик»; здійснити класифікацію маркетингових ризиків; дослідити систему управління маркетинговими ризиками підприємства; розглянути інструментарій зниження маркетингових ризиків підприємств; розробити напрямки удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств. Об’єктом дослідження є процес є процес управління маркетинговими ризиками підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні основи та практичні аспекти управління маркетинговими ризиками підприємства. Практична значущість роботи полягає у проведеному у розробці напрямків удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств. Методи дослідження. Методологічну основу дипломної роботи складають сукупність прийомів, принципів, загальнотеоретичних, спеціальних, міждисциплінарних методів наукового дослідження. Зокрема, у процесі виконання теоретичної і практичної частин роботи використано такі методи досліджень: термінологічного аналізу – для обґрунтування сутності понятійного апарату, абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення і формулювання висновків. Обробка отриманих матеріалів здійснювалася з використанням сучасних інформаційних технологій. У першому розділі здійснено систематизацію підходів до розуміння понять «ризик» та « «маркетинговий ризик», розглянуто класифікацію маркетингових ризиків. Досліджено систему управління маркетинговими ризиками підприємства, зокрема розглянуто принципи управління ризиками, а також алгоритм управління. У другому розділі запропоновані напрямки удосконалення інструментарію управління маркетинговими ризиками підприємств.