Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
13 results
Search Results
Item Системний аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів розвитку суб'єкта підприємницької діяльності(Сумський державний університет, 2025) Коваленко, А.А.The relevance of the research is driven by the necessity to ensure sustainable enterprise development under conditions of dynamic external changes and internal transformations. A systematic analysis of external and internal factors is a crucial tool for shaping an effective management strategy that enables companies to maintain competitiveness, improve operational efficiency, and increase adaptability. The goal of this research is to identify and systematise external and internal factors affecting the development of a business entity, aimed at the formation of effective managerial decisions.Item Формування антикризової стратегії у підприємницькій діяльності(Сумський державний університет, 2025) Вензик, І.Я.In the context of modern economic instability, growing global competition, and the influence of external shocks such as military conflicts and pandemics, the development of an effective economic strategy has become a key element of sustainable business performance. Strategic management allows enterprises not only to survive in times of crisis but also to strengthen their market positions. Nova Poshta LLC, as one of the leading logistics service providers in Ukraine, must systematically respond to economic challenges by improving its strategic planning and adapting to market volatility and consumer demand transformations.Item Розширення ринків збуту вітчизняних підприємців в умовах війни(Сумський державний університет, 2024) Корнієнко, Д.Ю.Актуальність теми роботи полягає у тому, що глобалізація економіки, розвиток міжнародної торгівлі та зміни в політичному середовищі створюють нові можливості та виклики для українських підприємств на міжнародних ринках. Враховуючи складну політичну ситуацію, зокрема повномасштабне вторгнення Росії в Україну, українські компанії стикаються з численними бар'єрами при виході на зовнішні ринки. Однак, попри ці труднощі, міжнародна діяльність залишається важливим аспектом стратегічного розвитку підприємств, оскільки вона сприяє диверсифікації ринків збуту, залученню інвестицій, впровадженню нових технологій та підвищенню конкурентоспроможності.Item Розвиток інформаційних технологій в аграрному підприємництві (на прикладі ТОВ «Білопілля Агросвіт»)(Сумський державний університет, 2024) Кравченко, Б.О.Актуальність теми кваліфікаційної роботи: інформаційні технології (ІТ) стали фундаментом сучасного сільського господарства, сприяючи ефективності, оптимізації ресурсів, зменшенню витрат і підвищенню конкурентоспроможності. Вони дозволяють збирати й аналізувати дані про стан ґрунту, погоду та врожайність, допомагаючи приймати обґрунтовані рішення щодо обробітку, зрошення та внесення добрив.Item Розроблення напрямів підвищення конкурентоспроможності організації на основі впровадження логістичної інформаційної системи(Сумський державний університет, 2024) Чорток, М.М.В умовах ринкової економіки основною ланкою господарської системи виступає підприємство, мета діяльності якого – отримувати прибуток. Весь комплекс його організаційно-господарської діяльності ґрунтується на цій меті, оскільки тільки зростання прибутку в кінцевому результаті визначає успіхи в конкурентній боротьбі.Item Сучасні методи продажу товарів та послуг в умовах цифрової трансформації бізнесу(Сумський державний університет, 2023) Олондар, А.А.Метою роботи є вивчення та аналіз підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг через впровадження інноваційних підходів та розроблення рекомендацій для підприємств у цьому секторі.Для досягнення поставленої мети були сформульовані завдання роботи, зокрема: аналіз теоретичних аспектів підвищення конкурентоспроможності в секторі послуг, вплив цифровізації на розвиток сфери послуг, розробка концепції та моделей механізму просування послуг за допомогою цифрової трансформації.Об’єктом дослідження є процес впровадження інновацій у секторі послуг, а об’єктом – підприємства, що надають різноманітні послуги та прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність через інноваційні зміни.Методи дослідження включають аналіз і синтез, статистичний аналіз, економіко-математичне моделювання, структурний та порівняльний аналіз.Наукова новизна полягає в розробці сучасної маркетингової концепції, що допоможе підвищити конкурентоспроможність підприємства.Item Сучасні тенденції управління конкурентоспроможністю(Сумський державний університет, 2023) Корнієнко, Д.Ю.Метою даної роботи є розгляд управління конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом дослідження стала компанія Apple Inc. У першому розділі «Теоретична основа конкурентоспроможності» відбувається розгляд важливої термінології, яка стосується даної теми. Також вводиться поняття «конкурентоспроможність підприємства». Після чого відбувається розгляд її типів, факторів поняття «кокурентна перевага». А також тут надано методи оцінки конкурентоспроможності. У другому розділі «Аналіз конкурентоспроможності Apple Inc.» відбувається аналіз компанії Apple. Тут подана загальна характеристика компанії, представлені основні цінності підприємства, а також проведено ряд аналізів, таких як П’яять сил Портера та SWOT-аналіз. У третьому розділі «Рекомендації для покращення управління конкурентоспроможності» відбувається представлення конкурентної переваги Appleта можливі рекомендації з покращення рівня та управління конкурентоспроможності компанії.Item Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі впровадження інновацій (на прикладі діяльності ТОВ "Завод Кобзаренка")(Сумський державний університет, 2023) Вязовська, В.В.Мета роботи полягала у формуванні інструментарію та механізму проведення оцінки конкурентоспроможності діяльність ТОВ «Завод Кобзаренка» на ринку агропромислових технічних засобів. Meтoдoлoгiчний iнcтpумeнтapiй дocлiджeння бaзуєтьcя нa методах загального менеджменту та маркетингу, теорії управління, економічній теорії, економічного аналізу. Розглянуто теоретико – методичні основи управління процесом конкурентоспроможності підприємства, проведено оцінку процесу управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Завод Кобзаренка». Здійснено загальну характеристику об’єкта управління процесом конкурентоспроможності проаналізовано зовнішнє середовище підприємства та здійснена оцінка рівня управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ «Завод Кобзаренка». Визначено основані напрямки удосконалення управління проносом конкурентоспроможності продукції, розглянуто фактори підсилення конкурентоспроможності ТОВ «Завод Кобзаренка», визначено вплив обраних напрямків покращення товару на рівень конкурентоспроможності підприємства, розроблено напрямки підвищення рівня конкурентоспроможності ТОВ «Завод Кобзаренка» на основі запровадження інноваційного проєкту.Item Аналіз результативності суб’єкта підприємницької діяльності(Сумський державний університет, 2023) Гончаренко, М.О.Тема кваліфікаційної роботи бакалавра є досить актуальною. Це необхідний етап для планування розвитку підприємства. При виконанні роботи застосовувалися наступні методи дослідження: метод порівняння, аналізу джерел, системності викладених та знайдених фактів, узагальнюючий для надання висновків дослідження. У першому розділі роботи «Теоретичні основи результативності підприємницької діяльності» було досліджено значення результативності діяльності для розвитку бізнесу та проаналізовано визначення результативності діяльності для розвитку бізнесу. У другому розділі роботи «Підходи до оцінки результативності бізнесу» розглянули показники результативності підприємства, проаналізовано основні підходи до аналізу результативності діяльності бізнесу. У третьому розділі «Аналіз результативності суб’єкта підприємницької діяльності» наведена загальна характеристика, організаційна структура підприємства, проведений аналіз діяльності підприємства та запропоновані шляхи покращення фінансово-економічного стану підприємства.Item Розробка базових конкурентних стратегій підприємства(Сумський державний університет, 2022) Бєліков, В.А.Метою роботи є аналіз та розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності, вияв сильних і слабких сторін підприємства, а також визначення ефективності фінансової діяльності. В кваліфікаційній роботі було приведено теоретичні та практичні аспекти побудови конкурентних стратегій за допомогою різних методологічних досліджень. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, в тому числі таблиць і рисунків. Список використаних джерел приведено в кінці. У першому розділі було визначено значення поняття стратегія, приведено сутність, ознаки та види стратегій підприємств. У другому розділі приведено стратегічний портрет підприємства, стратегічна оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.