Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Стратегія розвитку торговельного підприємництва в умовах цифрових трансформацій
    (Сумський державний університет, 2025) Вовк, Р.Є.
    Актуальність теми дипломної роботи базується на усвідомленні важливості пошуку та встановленні ефективних стратегічних підходів, що стосуються розвитку торговельного підприємництва, яке знаходиться в умовах стрімких цифрових трансформацій. Світові тенденції показують, що технології розвиваються і поступово стають все більшою частиною різних сфер діяльності. Торговельне підприємництво не є виключенням, воно також розвивається, при цьому поступово трансформуючись з технологічної сторони. Це характеризується введенням більшої кількості цифрових інновацій, які впливають як і на операційну частину бізнесу, так і на аспекти клієнтської задоволеності. Виходячи з даної ситуації, можна сказати, що для забезпечення достатнього рівня конкурентоспроможності, а як результат і успішності торговельного підприємництва виникає потреба у перегляді певних традиційних підходів сформованих у сфері, але вже не зовсім актуальних через плин часу та технологічний розвиток.
  • Item
    Удосконалення стратегії підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Грибиніченко, К.В.
    Сучасна економічна ситуація характеризується високим рівнем конкуренції, швидкими змінами ринкових умов та постійним зростанням вимог споживачів до якості товарів і послуг. У цих умовах особливої уваги потребує розвиток малого підприємництва, яке становить основу економічної системи більшості розвинених країн світу та відіграє ключову роль у забезпеченні економічного зростання, створенні робочих місць та інноваційному розвитку суспільства.
  • Item
    Розвиток власного бізнесу в умовах війни
    (Сумський державний університет, 2024) Маслій, М.Ю.
    Тема кваліфікаційної роботи є актуальною і обґрунтованою із кількох причин: по-перше, в умовах російсько-української війни бізнес стикається з новими викликами, що вимагають адаптації та розробки інноваційних стратегій. Особливу увагу привертає сфера фотопослуг, яка виконує не лише комерційну, але й соціальну функцію, сприяючи збереженню пам’яті, документуванню подій та підтримці емоційної стійкості населення. По-друге, вивчення можливостей для розширення бізнесу в нових умовах сприяє розвитку підприємницької діяльності, що є важливим елементом відновлення економіки.
  • Item
    Дослідження стану та тенденцій розвитку підприємництва в умовах криз
    (Сумський державний університет, 2024) Павлюченко, І.І.
    Підприємництво є важливою складовою економічної системи будь-якої країни, і в умовах кризових ситуацій його здатність адаптуватися та виживати має вирішальне значення для економічної стабільності. Кризові ситуації — будь то економічні спади, політичні нестабільності або глобальні катастрофи, такі як пандемії чи війни, — значно змінюють умови ведення бізнесу, створюючи нові виклики та можливості.
  • Item
    Перспективи розвитку інтернет-бізнесу в умовах цифровізації
    (Сумський державний університет, 2024) Косторной, Є.С.
    Метою роботи є всебічний аналіз перспектив розвитку інтернет-бізнесу в умовах цифровізації. Мета дослідження обумовлює постановку таких завдань: − проаналізувати тенденції та статистичну інформацію щодо розвитку інтернет-бізнесу; − визначити фактори розвитку інтернет-бізнесу; − розробити бізнес-проєкт інтернет-бізнесу. Об’єктом дослідження є процес удосконалення підходів щодо розвитку інтернет-бізнесу в умовах цифровізації. Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи, принципи, методи та інструменти розвитку інтернет-бізнесу в умовах цифровізації
  • Item
    Формування стратегії розвитку бізнесу
    (Сумський державний університет, 2023) Пахоленко, Ю.О.
    У першому розділі докладно розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку організації. Вивчено погляди визначення терміна «стратегія» авторів: М. Портер, Ф. Котлер, Р. З. Каплан, Д. П. Нортон, А. А. Томсон та А.Дж. Стрікленд, та ін. Було досліджено типи стратегій розвитку організацій, запропоновані авторитетними авторами, і навіть чинники, що визначають її вибір. У другому розділі дипломної роботи проаналізовано особливості стратегічного планування у приватних медичних організаціях. Досліджено фактори внутрішнього та зовнішнього середовища організації, проведено, PESTEL-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз. У третьому розділі дипломної роботи проведений аналіз низки альтернативних моделей стратегії розвитку, обґрунтований вибір з яких було зроблено на користь стратегії тиражування. Вибрана стратегія розвитку належить до групи стратегій концентрованого зростання, вона орієнтована на захоплення ринку. Її мета полягає у збільшенні абсолютної та відносної частки організації на відповідному ринку. Організації запропоновано відкриття ще одного медичного центру, що надає послуги обов'язкових медоглядів, що дасть змогу з найбільшою ефективністю використовувати такі переваги організації, як висока кваліфікація фахівців та конкурентоспроможність продукту.
  • Item
    Бізнес-планування розвитку малого підприємництва (на прикладі фотостудії)
    (Сумський державний університет, 2023) Маслій, М.Ю.
    Об'єктом дослідження є малий бізнес-проєкт створення фотостудії з фокусом на його розвиток та впровадження бізнес-плану. Предметом дослідження є процес розробки бізнес-плану для фотостудії. Методи, що використовувалися у дослідженні - аналіз літературних джерел, анкетування, спостереження, експертна оцінка, фінансовий аналіз, техніко-економічні розрахунки, інвестиційний аналіз. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізнес-планування в малому підприємництві» розглянуто поняття бізнес-планування; висвітлено значення бізнес-планування для ефективного використання можливостей ринку та позиціонування підприємства в конкурентному середовищі. У другому розділі «Методичний інструментарій розробки бізнес-плану малого підприємства» проаналізовано інструменти та методи, які використовуються у бізнес-плануванні для малого підприємництва; виявлено основні виклики, з якими стикаються малі підприємства під час розробки та впровадження бізнес-планів; висвітлено стратегії та рекомендації щодо подолання цих викликів та перешкод для успішної розробки та впровадження бізнес-планів. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану створення фотостудії» подано короткий огляд бізнес-проєкту; розкрито концепцію фотостудії; проведено аналіз ринку фотопослуг; визначено цільову аудиторію фотостудії; розроблено стратегію продажу фотопослуг; визначено маркетингові стратегії та план просування фотостудії; проаналізовано фінансові витрати; складено прогноз доходів фотостудії на основі орієнтовного обсягу замовлень та цінової політики; визначено потенційні ризики проєкту.
  • Item
    Оцінка перспективного розвитку бізнесу шляхом бізнес-планування
    (Сумський державний університет, 2022) Остапенко, А.А.
    Мета дослідження: полягає у виявленні основних функцій, завдань і методів бізнес-планування, розробка реального проекту бізнес-плану. Об'єктом дослідження: є стратегія розвитку організації Кролевецького комбінату хлібопродуктів, що забезпечує її сталий економічний розвиток, приріст вартості капіталу і поточну прибутковість діяльності. Предмет дослідження: є методологія стратегічного управління, що включає систему управлінського та аналітичного інструментарію обґрунтування стратегії розвитку суб'єктів бізнесу. Методи дослідження: Для реалізації мети й завдань дослідження було використано системний аналіз з елементами логіки та абстракції. Робота будується на таких методах, як: аналітичний, експертних оцінок.
  • Item
    Передумови розвитку малого та середнього підприємництва в Україні та ЄС
    (Сумський державний університет, 2022) Яременко, А.Г.
    Наразі мале та середнє підприємництво стикається з безліччю перешкод, починаючи від бюрократизму та надмірного контролю державними органами, закінчуючи впливом соціально-політичних насадків: COVID-19, агресія РФ. Усі проблеми, з якими стикається цей сектор бізнесу негативно впливає не лише на його власників та акціонерів, а й на більшу кількість працюючого населення, що за статистикою, складає близько 80% в Україні. Таким чином, для підтримки та розвитку економіки країни, необхідно приділяти належну увагу проблемам МСП та факторами, що так чи інакше стримують або, навпаки, полегшують їх діяльність.