Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
3 results
Search Results
Item Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств(Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.Item Управління розвитком інтернет-магазину в умовах високої конкуренції(Сумський державний університет, 2024) Логвін, М.С.Тема дослідження є актуальною через стрімкий розвиток ринку електронної комерції та зростання конкуренції серед міжнародних онлайн-майданчиків. Інтернет-магазин TEMU, як новий гравець, демонструє феноменальні темпи зростання завдяки інноваційній моделі шопінгу та глобальному охопленню. Однак компанія стикається з низкою викликів: високими витратами на маркетинг, тиском на постачальників, регуляторними ризиками та посиленою конкуренцією з боку таких гігантів, як Amazon, Shein та AliExpress.Item Аналіз перспектив розвитку e-commerce(Сумський державний університет, 2023) Кравченко, Б.О.Розвиток інформаційно-комунікативних технологій, особливо в контексті електронної комерції, відкриває нові можливості для бізнесу. Цифрова економіка та нові технології дозволяють компаніям залучати нових клієнтів, розширювати ринки збуту, оптимізувати процеси, підвищувати якість продукції та послуг, а також розширювати географію своєї діяльності. Використання Інтернет, соціальні мережі, мобільні додатки та хмарні технології, дозволяє бізнесу ефективніше продавати свою продукцію, спілкуватися з клієнтами та покращувати управління. Однак успіх залежить не лише від використання технологій, а й від здатності компанії адаптуватися до змін та інноваційного мислення її керівництва. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження особливостей та тенденцій розвитку електронної комерції в умовах цифрової трансформації бізнесу. Результати проведеного опитування використовуються компаніям для адаптування своїх стратегії, розуміння потреби клієнтів і покращення своїх продуктів та послуг для онлайн-покупок.