Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Стратегія розвитку торговельного підприємництва в умовах цифрових трансформацій
    (Сумський державний університет, 2025) Вовк, Р.Є.
    Актуальність теми дипломної роботи базується на усвідомленні важливості пошуку та встановленні ефективних стратегічних підходів, що стосуються розвитку торговельного підприємництва, яке знаходиться в умовах стрімких цифрових трансформацій. Світові тенденції показують, що технології розвиваються і поступово стають все більшою частиною різних сфер діяльності. Торговельне підприємництво не є виключенням, воно також розвивається, при цьому поступово трансформуючись з технологічної сторони. Це характеризується введенням більшої кількості цифрових інновацій, які впливають як і на операційну частину бізнесу, так і на аспекти клієнтської задоволеності. Виходячи з даної ситуації, можна сказати, що для забезпечення достатнього рівня конкурентоспроможності, а як результат і успішності торговельного підприємництва виникає потреба у перегляді певних традиційних підходів сформованих у сфері, але вже не зовсім актуальних через плин часу та технологічний розвиток.
  • Item
    Удосконалення стратегії підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Грибиніченко, К.В.
    Сучасна економічна ситуація характеризується високим рівнем конкуренції, швидкими змінами ринкових умов та постійним зростанням вимог споживачів до якості товарів і послуг. У цих умовах особливої уваги потребує розвиток малого підприємництва, яке становить основу економічної системи більшості розвинених країн світу та відіграє ключову роль у забезпеченні економічного зростання, створенні робочих місць та інноваційному розвитку суспільства.
  • Item
    Розвиток власного бізнесу в умовах війни
    (Сумський державний університет, 2024) Маслій, М.Ю.
    Тема кваліфікаційної роботи є актуальною і обґрунтованою із кількох причин: по-перше, в умовах російсько-української війни бізнес стикається з новими викликами, що вимагають адаптації та розробки інноваційних стратегій. Особливу увагу привертає сфера фотопослуг, яка виконує не лише комерційну, але й соціальну функцію, сприяючи збереженню пам’яті, документуванню подій та підтримці емоційної стійкості населення. По-друге, вивчення можливостей для розширення бізнесу в нових умовах сприяє розвитку підприємницької діяльності, що є важливим елементом відновлення економіки.
  • Item
    Стратегія розвитку підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2024) Терещенко, К.Р.
    Формування підприємницької стратегії дозволяє суб'єкту господарювання визначити власні цілі, встановити пріоритети, обрати вектор руху та окреслити необхідні кроки для досягнення успіху. Це охоплює такі аспекти, як розроблення нової продукції чи послуг, вихід на свіжі ринки, підвищення ефективності виробничих процесів, налагодження стратегічних партнерств тощо. Метою є дослідження природи і значення стратегічного курсу підприємницьких структур, а також аналіз чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, що визначають діяльність компанії, з метою формування дієвої стратегії її розвитку.
  • Item
    Формування стратегії розвитку бізнесу
    (Сумський державний університет, 2023) Пахоленко, Ю.О.
    У першому розділі докладно розглянуто теоретичні основи розробки стратегії розвитку організації. Вивчено погляди визначення терміна «стратегія» авторів: М. Портер, Ф. Котлер, Р. З. Каплан, Д. П. Нортон, А. А. Томсон та А.Дж. Стрікленд, та ін. Було досліджено типи стратегій розвитку організацій, запропоновані авторитетними авторами, і навіть чинники, що визначають її вибір. У другому розділі дипломної роботи проаналізовано особливості стратегічного планування у приватних медичних організаціях. Досліджено фактори внутрішнього та зовнішнього середовища організації, проведено, PESTEL-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз. У третьому розділі дипломної роботи проведений аналіз низки альтернативних моделей стратегії розвитку, обґрунтований вибір з яких було зроблено на користь стратегії тиражування. Вибрана стратегія розвитку належить до групи стратегій концентрованого зростання, вона орієнтована на захоплення ринку. Її мета полягає у збільшенні абсолютної та відносної частки організації на відповідному ринку. Організації запропоновано відкриття ще одного медичного центру, що надає послуги обов'язкових медоглядів, що дасть змогу з найбільшою ефективністю використовувати такі переваги організації, як висока кваліфікація фахівців та конкурентоспроможність продукту.
  • Item
    Оцінка перспективного розвитку бізнесу шляхом бізнес-планування
    (Сумський державний університет, 2022) Остапенко, А.А.
    Мета дослідження: полягає у виявленні основних функцій, завдань і методів бізнес-планування, розробка реального проекту бізнес-плану. Об'єктом дослідження: є стратегія розвитку організації Кролевецького комбінату хлібопродуктів, що забезпечує її сталий економічний розвиток, приріст вартості капіталу і поточну прибутковість діяльності. Предмет дослідження: є методологія стратегічного управління, що включає систему управлінського та аналітичного інструментарію обґрунтування стратегії розвитку суб'єктів бізнесу. Методи дослідження: Для реалізації мети й завдань дослідження було використано системний аналіз з елементами логіки та абстракції. Робота будується на таких методах, як: аналітичний, експертних оцінок.
  • Item
    Удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2021) Павленко, Б.В.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності підвищення конкурентоспроможності вітчизняних торговельних підприємств, з урахуванням сучасних кризових умов. Метою даної роботи є формулювання суті конкурентної стратегії на основі узагальнення існуючого методичного досвіту з урахуванням галузевої специфіки підприємств. Завданням дослідження є: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства; аналіз конкурентної стратегії ТОВ «Інститут кріогенних технологій», аналіз ставлення споживачів до продукції підприємства, аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання, розроблення пропозицій щодо підвищення попиту на продукцію та удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності. Об’єктом дослідження є: принципи і засади удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності. Предметом дослідження є: конкурентна стратегія підприємницької діяльності. Наукова новизна дослідження: розроблені пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності, які враховують кризові умови існування та підвищену конкуренцію підприємств. Практична значущість полягає у покращені конкурентоспроможності підприємства завдяки удосконаленню конкурентної стратегії. У першому розділі «Теоретичні основи формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розглянуто теоретичні засади формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності. У другому розділі «Аналіз створення та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності» проведений аналіз формування та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності; аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства; аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання У третьому розділі «Пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розроблені та запропоновані до застосування рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності ТОВ «Інститут кріогенних технологій».
  • Item
    Управління прибутком фірми в сфері агробізнесу
    (Сумський державний університет, 2021) Дубінчин, О.С.
    Мета роботи – виділення основних принципів розробки стратегії управління сільськогосподарським підприємством для підвищення рентабельності. Об’єкт дослідження – рівень рентабельності аграрних підприємств в Україні. Предмет дослідження – економічні показники агрофірми «Глазівська». У першому розділі роботи «Сутність та теоретичні основи рентабельності сільського господарства» аналізуються економічна ефективність та показники рентабельності. У другому розділі роботи «Сучасний стан рентабельності продукції господарства» висвітлюється економічна характеристика підприємства та фактори, які визначають рентабельність. У третьому розділі роботи «Резерви підвищення прибутку та рівня рентабельності» аналізуються науково-методичні підходи для зниження витрат на виробництво та реалізацію, вивчення ринку збуту, та шляхи підвищення рентабельності.
  • Item
    Факторна оцінка впливу соціальних мереж на економічну ефективність підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2021) Казак, А. С.
    Метою роботи є аналіз соціальних мереж як інструменту використання бізнес-ідей, аналіз переваг та недоліків торгівлі в соціальних мережах та економічної ефективності загалом. Об’єктом цього дослідження є бізнес-процеси, пов’язані зі створенням сайтів для просування брендів у соціальних мережах. Предметом дослідження є економічні взаємовідносини, що виникають під час ведення бізнесу в соціальних мережах між суб’єктами господарювання. У цьому дослідженні використовуються такі методи дослідження: SWOT-аналіз, статистичні дані, діаграми, експертна оцінка, системна інтеграція. Перша частина показує природу таких явищ, як соціальні мережі, вплив суспільного життя, використання соціальних мереж в діловому середовищі та аналізує найпопулярніші соціальні мережі за допомогою бізнес-інструментів. У другій частині розглядаються найбільш ефективні методи просування товарів та послуг у соціальних мережах, переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. У третьому розділі наведені приклади іноземних компаній, які досягли комерційного успіху через соціальні мережі та досягли високого рівня прибутку. У цьому розділі також показано авторський алгоритм для реклами товарів у соціальних мережах та оцінки ефективності комерційних проектів за економічними та фінансовими показниками, на прикладі реального бізнесу.