Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 35
  • Item
    Оцінка логістичної стратегії підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Пушкарьова, А.М.
    Сучасна логістика підприємств в Україні перебуває у фазі трансформації, зумовленої викликами воєнного часу, нестабільною економічною ситуацією та глобальними змінами в постачанні. Ефективне управління логістичними процесами стає не просто конкурентною перевагою, а необхідною умовою виживання бізнесу.
  • Item
    Використання корпоративної культури у вдосконаленні комунікаційних процесів у менеджменті
    (Сумський державний університет, 2025) Тарасенко, А.С.
    Об’єктом дослідження є процес комунікації в організації в контексті впливу корпоративної культури Предметом дослідження є управлінська діяльності підприємства, в межах якої здійснюються комунікаційні процеси, що залежать від корпоративної культури Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є комплексний аналіз впливу корпоративної культури на комунікаційні процеси в системі менеджменту та розроблення рекомендацій щодо їх удосконалення. Методи дослідження: системний і порівняльний аналіз, анкетування працівників та статистичний аналіз даних, отриманих із наукових джерел, нормативних документів і практичної діяльності в ФОП Дмитриченко А. О. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра є можливість застосування рекомендацій для покращення комунікацій у малому бізнесі, зокрема в ФОП Дмитриченко А. О. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра висвітлено в тезах конференції.
  • Item
    Удосконалення системи менеджменту на підприємстві
    (2025) Журавльова, А.В.
    Актуальність обраної теми обумовлена потребою у постійному удосконаленні системи менеджменту в умовах нестабільного соціальноекономічного середовища держави. Метою роботи є розроблення шляхів удосконалення системи менеджменту у салоні краси з метою розв’язання існуючих на підприємстві проблем. Методологічною основою роботи є загальнонаукові методи дослідження (системний підхід, аналіз, синтез, теоретичне узагальнення та ін.), методи теорії менеджменту. Дана робота спрямована на визначення оптимальних шляхів для підвищення ефективності менеджменту у салоні краси. Реалізація запропонованих у роботі напрямків та шляхів удосконалення системи менеджменту дозволить салону краси «НТ Studio» розширити свою присутність на ринку побутових послуг у м. Суми, надасть можливість скористатися державними програмами для розвитку бізнесу, оптимізує витрати на розхідні матеріали та сприятиме підвищенню ефективності діяльності закладу. Розроблені пропозиції з удосконалення системи менеджменту можуть бути застосованими для підприємств малого бізнесу.
  • Item
    Система логістичного менеджменту підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Ігнащенко, В.В.
    В умовах динамічного розвитку ринкової економіки та зростання конкуренції ефективне управління логістичними процесами набуває ключового значення для забезпечення стійкого розвитку підприємств. Оптимізація потоків матеріалів, інформації та фінансів дозволяє не лише знижувати витрати та підвищувати рентабельність, але й покращувати рівень обслуговування клієнтів, що є визначальним фактором конкурентоздатності.
  • Item
    Менеджмент бізнес-процесів у кавовому бізнесі на основі CRM-рішень
    (Сумський державний університет, 2025) Томаєва, Д.Е.
    У кваліфікаційній роботі розглядається процес управління бізнеспроцесами у кавовому бізнесі з використанням сучасних CRM-рішень. Актуальність теми обумовлена зростаючою конкуренцією у сфері громадського харчування та необхідністю підвищення ефективності взаємодії з клієнтами. Досліджено сутність бізнес-процесів, їх класифікацію, а також роль і функціональність CRM-систем у забезпеченні ефективного менеджменту. Проведено огляд сучасних CRM-рішень, що застосовуються у сфері послуг, зокрема в кавовому бізнесі. У практичній частині проаналізовано діяльність кав’ярні “Kavavarka”, оцінено стан існуючих бізнес-процесів та виявлено проблемні аспекти управління взаємовідносинами з клієнтами. Запропоновано напрями вдосконалення бізнес-процесів за допомогою впровадження або оптимізації CRM-системи. Проведено оцінку очікуваних результатів від реалізації запропонованих заходів. Результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності операційної діяльності та конкурентоспроможності підприємств у сфері кавового бізнесу.
  • Item
    Підвищення ефективності управління закладом охорони здоров'я (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради)
    (Сумський державний університет, 2024) Циндренко, Олександр Олександрович; Tsyndrenko, Oleksandr Oleksandrovych
    Об’єктом дослідження система управління закладами охорони здоров’я та напрями її удосконалення. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають у процесах управління закладами охорони здоров’я різного рівня підпорядкування. Метою кваліфікаційної роботи розвиток системи управління закладом охорони здоров’я з метою підвищення ефективності його функціонування. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у тому, що окремі положення та рекомендації можуть бути використані в системі управління закладом охорони здоров’я та безпосередньо в частині реалізації його кадрової політики.
  • Item
    Мотивація медичного персоналу як засіб досягнення цілей лікувального закладу (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Центральна клінічна міська лікарня» Сумської міської ради)
    (Сумський державний університет, 2024) Зінченко, С.І.
    Об’єктом дослідження є система мотивації медичного персоналу та напрями її удосконалення. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають між адміністрацією медичного закладу та медичним персоналом з приводу його мотивації. Метою кваліфікаційної роботи магістра є удосконалення системи мотивації медичного персоналу як засобу досягнення цілей лікувального закладу. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у тому, що окремі положення та рекомендації можуть бути використані у лікарняних закладах при реалізації їх кадрової політики в частині формування мотиваційного механізму.
  • Item
    Critical success factors of customer relationships management at Naftaproduct LLC
    (Sumy State University, 2024) Voskoboinyk, T.O.
    The qualification work represents theoretical and methodological basics on the identification and research of multiple factors that have a critical impact on Customer Relationships Management (CRM) within the small manufacturing company.
  • Item
    Дослідження шляхів впровадження PR-технологій у менеджмент закладу охорони здоров'я (на прикладі ТОВ "Медсоюз")
    (Сумський державний університет, 2024) Шостак, Л.О.
    Кваліфікаційна робота присвячена аналіз та пошуку оптимальних шляхів впровадження PR-технологій у менеджмент закладу охорони здоров'я (на прикладі ТОВ "Медсоюз"). Актуальність дослідження зумовлена потребою медичних закладів адаптуватися до вимог сучасного ринку та впроваджувати інноваційні підходи у сфері управління. Використання PR-інструментів є не лише засобом підвищення впізнаваності, але й потужним інструментом для вирішення кризових ситуацій, налагодження комунікацій із громадськістю та реалізації соціально важливих ініціатив. Мета роботи – розроблення теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій для впровадження PR-технологій у менеджмент медичного закладу. Об’єктом дослідження є PR-діяльність ТОВ «Медсоюз», а предметом – організаційно-економічні відносини, що виникають в процесі впровадження PR технологій у менеджмент медичного закладу.
  • Item
    Роль гейміфікації у підвищенні ефективності управління проєктами
    (Сумський державний університет, 2024) Дзернюк, А.С.
    Постійний розвиток технологій, збільшення розмірів компаній та складності проєктів ставлять перед сферою управління нові виклики, вирішити які можуть тільки нові інноваційні інструменти. Гейміфікація є одним з таких елементів, який має позитивний досвід впровадження у великих корпораціях, таких як Microsoft. У роботі був здійснений детальний аналіз гейміфікації, її взаємозвʼязку з біхевіористичними методиками, а також їх впливу на ефективність управління проєктами за досвідом компанії Microsoft. За допомогою таких методів дослідження, як огляд літератури, аналіз якісних і кількісних показників ефективності, вивчення практичного досвіду компанії Microsoft, були інтегровані моделі біхевіористики у моделі гейміфікації в управлінні проєктами, а також обґрунтовано необхідність впровадження гейміфікації на економічному на соціальному рівнях. Був здійснений комплексний аналіз принципів гейміфікації, її недоліків та переваг і на їх основі створений алгоритм запровадження гейміфікаційних практик для вітчизняних компаній. Спираючись на результати дослідження, були зроблені висновки, що збалансоване впровадження гейміфікації, з обовʼязковою адаптацією до специфіки компанії, підвищує мотивацію, продуктивність та залученість команди, оптимізує витрати та збільшує доходи. Отримані результати можуть бути використані компаніями задля покращення ефективності робочого процесу та результатів діяльності через впровадження гейміфікації.