Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Напрями підвищення ефективності товаропостачання підприємства торгівлі
    (Сумський державний університет, 2023) Бондарєв, О.А.
    Метою даної роботи є формування напрямків та способів підвищення ефективності товаропостачання підприємства торгівлі. Об’єктом дослідження є торгівля / товаропостачання. У першому розділі «Теоретичні основи торгівлі та торгівельних підприємств» відображено значення торгівлі з її видами та саме значення. Також розписано значення торгівельних підприємств та поставки товару. Ще було надано значення ланцюга поставок з його основними моделями, найкращими практиками та ефективністю. У другому розділі «Фінансова сторона товаропостачання» відображено фінансування торгівлі з роллю глобальних правил у торгівлі, визначено сприяння доступа до фінансової торгівлі світовій економіці та відображено як боротьба з відмиванням грошей і відповідність захищають світову торгівлю. Також було розкрито вміст закону пропозиції з визначенням гарного прикладу та типами закону постачання і визначення факторів, які впливають на пропозицію. Ще було звернуто увагу на закон попиту і теорії пропозиції. У третьому розділі «Напрями підвищення ефективності товаропостачання підприємства торгівлі» відображено напрям підвищення саме ефективності ланцюга поставок товаропостачання, а також, окремо, звернуто увагу на підвищення ефективності глобального ланцюга поставок і проаналізовано показники ефективності ланцюги поставок.
  • Item
    Пакування як елемент маркетингової товарної політики
    (Сумський державний університет, 2023) Бакалець, В.А.
    Основний зміст кваліфікаційної роботи викладено на 65 сторінках, з яких список джерел із 52 найменувань. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, 5 таблиць і додатків з 19 рисунками. Актуальність. В умовах мілітаризації сучасної економіки України відбуваються серйозні зміни в організації виробництва, розподілу держбюджету, логістики, доставки військової та цивільної продукції на рівні усієї держави. В умовах зростаючих потреб по забезпеченню української армії та простих споживачів всім необхідним, змінюються підходи до ролі упаковки, тари як засобів зберігання, перевезення, транспортування товарів і продукції. Не зважаючи на вагомий внесок науковців у сферу створення, використання та удосконалення упаковки, ці проблеми залишаються не дослідженими у повній мірі. Чітко спроектована, гарно оформлена, на українській та іноземній мовах коротка характеристика товару на надійній упаковці, буде для покупця додатковою зручністю, а для виробників хорошим стимулом для праці і збуту продукції. Тому проблема удосконалення упаковки в сучасних умовах розвитку ринкової економіки в Україні та широкомасштабної війни є важливим компонентом товарної політики державних підприємств та приватних фірм. Саме тому в ході теоретичного навчання і практичної підготовки ми приділили більше уваги цій проблемі і обрали тему кваліфікаційної роботи: «Пакування як елемент маркетингової товарної політики». Об'єктом дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є пакування як елемент маркетингової товарної політики в умовах сучасного ринку. Предметом дослідження виступає процес створення, використання та удосконалення в сучасних ринкових умовах різних видів упаковок. Метою нашого дослідження є наукова оцінка ролі упаковки як елементу комплексу маркетингу та визначення її ролі у просуванні товарів і продуктів насучасному ринку. Реалізація поставленої мети ставить перед нами виконання наступних завдань: • проаналізувати рівень наукового дослідження проблеми; • показати вплив пакування на потенційного покупця; • прослідкувати основні етапи розробки та оцінки ново-спроектованої упаковки; • продемонструвати різні методичні підходи для аналізу різних видів пакування та способів їх реалізації разом з товаром на ринку; • на основі результатів переддипломної практики проаналізувати, які сучасні види пакування, упаковок і тари використовують на виробництві; • провести аналіз переваг та недоліків упаковки продукції торгової марки «Florence» та продемонстрували її вплив на збільшення обсягів продажу продукції в «ТД « Метрополіс», зокрема у Вінницькій області; • показати які є перспективи в розвитку нових видів пакування з врахуванням розвитку нових світових технологій та логістики, а також широкомасштабної війни. Методи дослідження: аналізу, системний, порівняльний, логічний. Основний результат роботи. Розкрито значення термінів: «пакування», «упаковка», «тара», показано структуру створення, дизайну, оформлення нових видів товарних та продуктових упаковок; проведено аналіз сучасного стану створення та використання нових товарів та упаковок; проаналізовано асортимент продукції приватного підприємства «ТД «Метрополіс», його конкурентоспроможність за останні роки, порівняно обсяги продажу товарів фірми у нормальних (2015–2020 рр.) та екстремальних умовах Ковіду-19 у 2020–2021 рр. та широкомасштабної російсько-української війни 2022 – 2023 рр.; проведено аналіз переваг та недоліків упаковки продукції торгової марки «Florence» та продемонстровано її вплив на збільшення обсягів продажу продукції в «ТД «Метрополіс», зокрема у Вінницькій області.