Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/82792
Browse
3 results
Search Results
Item Маркетингова діяльність рекламних платформ(Сумський державний університет, 2024) Павличенко, М.В.Актуальність теми роботи: в умовах постійної діджиталізації рекламні платформи, такі як Push.House, стають ключовими для реалізації маркетингових стратегій. Розуміння підходів та стратегій Push.House є важливим для фахівців у сфері реклами, оскільки це дозволяє виявити нові тенденції та можливості для ефективної рекламної діяльності. Метою бакалаврської роботи є аналіз маркетингової діяльність рекламної платформи Push.House. Завданням бакалаврської роботи є розібрати поняття та завдання маркетингової діяльності, аналіз основних трендів маркетингової діяльності, загальна характеристика компанії Push.House, опис цільової аудиторії компанії, аналіз конкурентного середовища Push.House, оцінка поточного стану компанії в соціальних мережах, аналіз маркетингової діяльності рекламної платформи, розробка стратегії просування компанії. Об’єктом дослідження в бакалаврській роботі є рекламна платформа Push.House. Наукова новизна дослідження: виявлення нових методик для просування рекламних платформ. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичної стратегії просування для рекламної платформи Push.House. У першому розділі детально розглянуто поняття маркетингової діяльності та визначено її ключові завдання. Особливу увагу приділено аналізу основних сучасних трендів у сфері маркетингової діяльності, які формують нові підходи та стратегії в цій галузі. У другому розділі представлено детальний опис компанії Push.House, включаючи аналіз основних споживачів, конкурентного середовища та маркетингової діяльності. Окрім цього, оцінено поточний стан компанії в соціальних мережах, що дозволяє зрозуміти її позиції та вплив у цифровому просторі. У третьому розділі розроблена стратегія просування для компанії Push.House.Item Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти(Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.Item Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2021) Здойма, А.Д.Актуальність теми роботи полягає в необхідності наукового обґрунтування використання інтернет-маркетингу в умовах обмеженої економічної діяльності. Метою бакалаврської роботи є визначення та побудова правильно структури впровадження інструментів інтернет-маркетингу на прикладі кафедри СумДУ. Завданням бакалаврської роботи буде визначення основних інструментів інтернет-маркетингу для кафедри маркетингу; побудова логічної послідовності впровадження інструментів; обґрунтування правильності побудованого алгоритму впровадженні складових Digital-маркетингу; визначення фінансових та часових ресурсів на впровадження; визначення, розподіл та мінімізація всіх можливих ризиків пов’язаних з використанням інтернет-маркетингу.