Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69478
Browse
2 results
Search Results
Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.Item Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації(Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022) Солдатенко, О.М.У роботі розглянуто економічну сутність поняття мерчендайзингу, визначено основні його інструменти. Наведено загальну характеристику КФ «Солодкий світ» та сфери її діяльності, проведено аналіз інструментів мерчандайзингу, що застосовуються для продукції та виявлено основні недоліки існуючої системи мерчандайзингу. Запропоновано основні заходи щодо вдосконалення мерчандайзингу продукції та надано оцінку ефективності заходів.