Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69478
Browse
4 results
Search Results
Item Розробка електронної схеми пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Нечипоренко, С.Ю.Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічих елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів сучасної мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем пристроїв управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; - розроблений алгоритм роботи вибраного пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; - розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; - на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; - вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - розроблена програма роботи схеми пристрою управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток; Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмованої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління боковим перекидачем для розвантаження продукції з вагонеток.Item Розробка електронної схеми пристрою керування газовим пожежогасінням(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Костирко, В.Ю.Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використанням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічих елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів сучасної мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схеми пристрою керування газовим пожежогасінням; - розроблений алгоритм роботи вибраного пристрою керування газовим пожежогасінням; розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми пристрою керування газовим пожежогасінням; - на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми пристрою керування газовим пожежогасінням; вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми пристрою керування газовим пожежогасінням; - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); розроблена програма роботи схеми управління пристрою керування газовим пожежогасінням; Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування пристроєм керування газовим пожежогасінням; Згідно мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмованої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми керування газовим пожежогасінням.Item Розробка електронної схеми пристрою для управління підігрівом води при теплопостачанні(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Дяченко, К.О.Обгрунтуванням актуальності теми є оволодіння новим принципом проектування електронних схем з використуванням алгоритмів і математичних моделей для побудови електронних схем з мінімальною кількістю елементів пам’яті та логічих елементів, що дозволяє виконати схему надзвичайно простою з використанням засобів мікроелектроніки. Відповідно до мети в роботі вирішувалися такі задачі: -виконаний аналіз схем керування підігрівом води при теплопостачанні; - розроблений алгоритм роботи схем керування підігрівом води при теплопостачанні; - розроблена абстрактна і структурна математичні моделі роботи електронної схеми керування підігрівом води при теплопостачанні; - на основі структурної схеми отримані канонічні рівняння роботи схеми керування підігрівом води при теплопостачанні; - вибрана сучасна елементна база для реалізації канонічних рівнянь схеми керування підігрівом води при теплопостачанні; - побудована схема управління на програмованих логічних елементах (ПЛМ); - розроблена програма роботи схеми керування підігрівом води при теплопостачанні. Мета роботи полягає у розробці сучасної електронної схеми керування підігрівом води при теплопостачанні. Відповідно до мети, вирішувалася задача розробки сучасної схеми управління з використанням засобів програмуємої логіки. При виконанні роботи використовувалися теорія алгоритмів, математична логіка, теорія скінченних автоматів, теорія програмування логічних матриць. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є отримання мінімальних канонічних рівнянь згідно отриманого алгоритму роботи схеми управління.Item Розробка електронного пристрою автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі руху(Сумський державний університет, 2020) Федчун, Д.В.Кваліфікаційна робота присвячена розробці електронного пристрою автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі руху. Об’єктом розробки такого пристрою є околоствольне подвір’я рельсової дороги для автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі руху. Метою роботи є розробка електронного пристрою автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі їх руху. При виконанні кваліфікаційної роботи по розробці електронного пристрою автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі їх руху розроблений алгоритм, абстрактна та структурна математичні моделі роботи такого пристрою. Задані математичні моделі, які представлені графічно у вигляді автоматів Мура. Використовуючи структурну математичну модель роботи пристрою для автоматичного розвантаження вугілля із залізничних вагонеток у процесі їх руху на основі таблиць переходів і виходів отримані канонічні рівняння його роботи. Мінімізація і аналіз цих канонічних рівнянь показали, що найкращим варіантом їх реалізації є програмуємі логічні матриці (ПЛМ) із застосуванням RS - тригерів.