Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Экологический маркетинг: Практикум
    (Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.
    Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.
  • Item
    Green marketing
    (KSU Publishing House, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ossik, Yu.I.
    У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.
  • Item
    Менеджмент екологічних інновацій
    (ВТД «Університетська книга», 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кліменко, Ольга Вікторівна; Клименко, Ольга Викторовна; Klimenko, Olha Viktorivna
    Розглянуто теоретико-методичні підходи до управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком у ринковій економіці. Розкрито соціально-економічні передумови екологізації інноваційного розвитку економіки. Визначено сутність управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком суб’єктів господарювання. Досліджено економічні основи управління формуванням та розвитком ринку екологічних інновацій. Розглянуто методичні засади управління процесами формування ринку екологічних інновацій. Запропоновано авторські науково-методичні підходи до вибору варіантів розвитку суб’єктів господарювання на основі екологічних інновацій; оцінки надійності взаємодії виробника екологічних інновацій з його економічними контрагентами; управління екологічно спрямованою інноваційною діяльністю на основі прогнозування життєвого циклу екологічних інновації; обґрунтування та оцінки екологічно спрямованих інноваційних проектів.