Навчальні видання (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145
Browse
5 results
Search Results
Item Противодействие торговле людьми: правовые и социально-экономические аспекты(Drukarnia Cyfrowa, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ау, Т.В.; Балгимбеков, Д.У.; Осик, Ю.И.; Сейтхожин, Б.У.Навчальний посібник присвячено правовим та економічним аспектам протидії торгівлі людьми в Казахстані. У ньому розглядаються торгівля людьми в історичній і країнових-географічної ретроспективі, розкрито причини торгівлі людьми та методи боротьби з нею, історія законодавства і правові заходи попередження злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Казахстані. Дається розгорнута характеристика чинного кримінального законодавства торгівлі людьми, а також кримінально-правовий аналіз злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми та суміжних складів злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Республіці Казахстан. Навчальний посібник призначений для викладачів, магістрантів і студентів, наукових і практичних працівників юридичних і економічних спеціальностей, що цікавляться питаннями протидії торгівлі людьми.Item Производственный менеджмент металлургического предприятия (с элементами технологии и организации производства)(Караганда: Изд-во КарГУ, 2017) Гельманова, З.С.; Осик, Ю.И.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Газалиев, А.А.Навчальний посібник складено як конспект лекцій в допомогу студентам і магістрантам металургійних спеціальностей у вивченні курсу «виробничий менеджмент». Коротко розглянуто основні складові виробничого менеджменту: планування та організація виробництва, управління якістю, основи інноваційної діяльності. Посібник є галузевим, тому містить також необхідний мінімум відомостей по технології та організації металургійного виробництва.Item Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг(Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.Item Экологический маркетинг: Практикум(Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.Item Экологический маркетинг(КарГУ, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.В учебном пособии системно освещены теоретические и практические аспекты внедрения концепции экологического маркетинга в практику деятельности предприятий.