Навчальні видання (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145
Browse
11 results
Search Results
Item Противодействие торговле людьми: правовые и социально-экономические аспекты(Drukarnia Cyfrowa, 2017) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ау, Т.В.; Балгимбеков, Д.У.; Осик, Ю.И.; Сейтхожин, Б.У.Навчальний посібник присвячено правовим та економічним аспектам протидії торгівлі людьми в Казахстані. У ньому розглядаються торгівля людьми в історичній і країнових-географічної ретроспективі, розкрито причини торгівлі людьми та методи боротьби з нею, історія законодавства і правові заходи попередження злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Казахстані. Дається розгорнута характеристика чинного кримінального законодавства торгівлі людьми, а також кримінально-правовий аналіз злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми та суміжних складів злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми в Республіці Казахстан. Навчальний посібник призначений для викладачів, магістрантів і студентів, наукових і практичних працівників юридичних і економічних спеціальностей, що цікавляться питаннями протидії торгівлі людьми.Item Производственный менеджмент металлургического предприятия (с элементами технологии и организации производства)(Караганда: Изд-во КарГУ, 2017) Гельманова, З.С.; Осик, Ю.И.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Газалиев, А.А.Навчальний посібник складено як конспект лекцій в допомогу студентам і магістрантам металургійних спеціальностей у вивченні курсу «виробничий менеджмент». Коротко розглянуто основні складові виробничого менеджменту: планування та організація виробництва, управління якістю, основи інноваційної діяльності. Посібник є галузевим, тому містить також необхідний мінімум відомостей по технології та організації металургійного виробництва.Item Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг(Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.Item Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг(Қарағанды: ҚарМУ баспасы, 2016) Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З.У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.Item Marketing of innovations & Innovational marketing(Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University, 2017) Osik, Yu.I.; Borbasova, Z.N.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Valeeva, V.Z.У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.Item Экологический маркетинг: Практикум(Караганда: Изд-во КарГУ, 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.Дане видання є практичним додатком до навчального посібника О.В.Прокопенко і Ю.І.Осіка «Екологічний маркетинг» (Караганда: Изд. Карго, 2015). У навчально-практичному посібнику висвітлено практичні аспекти впровадження концепції екологічного маркетингу в практику діяльності виробничих і торгових підприємств в тісному взаємозв'язку з лекційної тематикою. Рекомендується для викладачів, студентів та магістрантів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових і екологічних підрозділів, інших спеціалістів, чия діяльність пов'язана з екологічним маркетингом.Item Теорія мотивації(СумДУ, 2006) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha VolodymyrivnaМетою викладання дисципліни “Теорія мотивації” є надання знань про основні положення, принципи, методи й особливості здійснення мотивації в різних галузях суспільного виробництва. Основними питанням, що висвітлені в конспекті є: - вивчення основ теорії мотивації та напрямків її розвитку; - вивчення новітніх методів і засобів мотивації персоналу підприємств і споживачів; - набуття практичних навичок вивчення структури мотивації та впливу на її зміну в бажаному напрямку. Внаслідок роботи з конспектом лекцій студентами повинні бути здобуті знання про існуючі теорії мотивації, методи мотивування, а також практичні навички щодо їх застосування в конкретних цілях.Item Green marketing(KSU Publishing House, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ossik, Yu.I.У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.Item Менеджмент екологічних інновацій(ВТД «Університетська книга», 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кліменко, Ольга Вікторівна; Клименко, Ольга Викторовна; Klimenko, Olha ViktorivnaРозглянуто теоретико-методичні підходи до управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком у ринковій економіці. Розкрито соціально-економічні передумови екологізації інноваційного розвитку економіки. Визначено сутність управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком суб’єктів господарювання. Досліджено економічні основи управління формуванням та розвитком ринку екологічних інновацій. Розглянуто методичні засади управління процесами формування ринку екологічних інновацій. Запропоновано авторські науково-методичні підходи до вибору варіантів розвитку суб’єктів господарювання на основі екологічних інновацій; оцінки надійності взаємодії виробника екологічних інновацій з його економічними контрагентами; управління екологічно спрямованою інноваційною діяльністю на основі прогнозування життєвого циклу екологічних інновації; обґрунтування та оцінки екологічно спрямованих інноваційних проектів.Item Экологиялык маркетинг(КарМУ баспасы, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Осик, Ю.И.Оку кұралында экологиялық маркетинг тұжырымдамасын кәсіпорын қызметінің практикасына енгізудің теориялык және практикалық аспектілері жұйелік тұрде ашып көрсетілген. Оку кұралы жоғары оку орындарының экономикалық мамандықтарының окытушылары мен студенттеріне, сондай-ак бизнес мектептерінің тыңдаушыларына, кәсіпорындардың жетекшілеріне, маркетингтік және экологиялық болімшелердің қызметкерлеріне, кызметі экологиялық маргетингпен байланысты өзге де мамандарға ұсынылып отыр.