Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Metodological Basis for Ensuring the Environmental Security of the Territory
    (Nemoros s.r.o., 2019) Павленко, Олена Олексіївна; Павленко, Елена Алексеевна; Pavlenko, Olena Oleksiivna; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna
    Однією зі складових національної безпеки країни є екологічна безпека. Цю категорію можна розглядати у глобальному, регіональному та місцевому контексті. Забезпечення екологічної безпеки полягає у забезпеченні екологічного балансу та захисті навколишнього середовища, в якому проживає населення України. Тому існує необхідність підтримувати баланс між існуванням людини та потенційними ризиками екологічної небезпеки. Суттєвим елементом досліджень екологічної безпеки є визначення поняття екологічного ризику, яке досі трактувалось неоднозначно. Екологічну та економічну шкоду від техногенних катастроф можна визначити з використанням концепцій збитків на одиницю та зони активного впливу.
  • Item
    Reclaiming of Water Resources in Condition of “Green Economy”
    (Сумський державний університет, 2018) Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Торба, Іван Валерійович; Торба, Иван Валерьевич; Torba, Ivan Valeriiovych
    Often, water after use is all too often seen as a burden to be disposed of or a nuisance to be ignored, although wastewater is one of the main components of the rational water use cycle. The result of this attitude is the degradation of aquatic ecosystems, the increase in the number of diseases transmitted through water from contaminated freshwater sources
  • Item
    Competitive and sustainable technological development: focus on business enterprises
    (Entrepreneurship and Sustainability Center, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna
    Стаття присвячена інноваційним та сталим стратегіям та підходам до реалізації технічного та технологічного розвитку на підприємствах з метою зміцнення їх конкурентних позицій на ринку та підвищення економічної безпеки. Використано тематичне дослідження України з метою надання практичного прикладу розвитку підприємництва. Стаття аналізує позиції України в глобальному конкурентному середовищі. Крім того, показано зв'язок між технічним, технологічним та інноваційним розвитком підприємств та зроблено певні висновки з цих порівнянь. На основі аналізу та наших емпіричних результатів запропоновано заходи, спрямовані на підвищення рівня технічного та технологічного розвитку.
  • Item
    Marketing of innovations & Innovational marketing
    (Publishing house of Ye.A. Buketov Karaganda State University, 2017) Osik, Yu.I.; Borbasova, Z.N.; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Valeeva, V.Z.
    У навчальному посібнику розглядаються нові тенденції розвитку маркетингу в 21-м столітті: маркетинг інновацій, зелений маркетинг, партизанський маркетинг, шокова реклама, нейромаркетинг, інтернет-маркетинг, маркетинг в соціальних медіа, подієвий маркетинг і вірусний маркетинг. Розглянуто переваги та недоліки інноваційних видів маркетингу, конкретні особливості їх застосування сучасних умовах. Навчальний посібник призначений для студентів, аспірантів і викладачів економічних спеціальностей, а також для всіх, хто зацікавлений в сучасному маркетингу.
  • Item
    Социально-экономический потенциал устойчивого развития
    (Университетская книга, 2008) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Хенс, Л.
    Цей підручник підготовлений вченими 15 країн. У ньому розглядаються теоретичні та практичні аспекти сталого розвитку. Підручник фокусується на складних взаєминах між людьми, біосфери та економіки. Книга являє собою унікальний додатковий матеріал для читання лекцій з питань сталого розвитку для студентів, магістрантів та викладачів. А також для інших зацікавлених сторін в галузі сталого розвитку, такі, як екологічних експертів і/або компаній, профспілок, громадських організацій, органів державної влади та інші.
  • Item
    Green marketing
    (KSU Publishing House, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ossik, Yu.I.
    У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.