Навчальні видання (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/145

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Transition to green economy: basic principles and problems
    (Sumy State University, 2020) Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Maryn, M.
    Людство досягло значного прогресу у розвитку та поширенні глобалізації. Ціна прогресу - зменшення невичерпних природних ресурсів. Подальший економічний розвиток без кардинальних змін у існуючій економічній моделі призведе до збільшення екологічних загроз та унеможливить сталий розвиток.
  • Item
    Социально-экономический потенциал устойчивого развития
    (Университетская книга, 2008) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Хенс, Л.
    Цей підручник підготовлений вченими 15 країн. У ньому розглядаються теоретичні та практичні аспекти сталого розвитку. Підручник фокусується на складних взаєминах між людьми, біосфери та економіки. Книга являє собою унікальний додатковий матеріал для читання лекцій з питань сталого розвитку для студентів, магістрантів та викладачів. А також для інших зацікавлених сторін в галузі сталого розвитку, такі, як екологічних експертів і/або компаній, профспілок, громадських організацій, органів державної влади та інші.
  • Item
    Green marketing
    (KSU Publishing House, 2015) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Ossik, Yu.I.
    У навчальному посібнику системно розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження концепції зеленого маркетингу в практику діяльності підприємств. Посібник рекомендується для роботи викладачів і студентів економічних спеціальностей у вузах, для студентів бізнес-шкіл, керівників підприємств, працівників відділів маркетингу та екологічних підрозділів, а також для інших фахівців, чия діяльність пов'язана з зеленим маркетингом.