Economic Processes Management (Управління економічними процесами)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34373

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Classification and analysis of factors that affect stability of oil and gas enterprise staff
    (Sumy State University, 2016) Zelinska, H.O.
    Визначено актуальність розвитку людських ресурсів як стратегічний напрям сталого розвитку підприємств нафтогазового комплексу.. Доведено, що стійкість персоналу, як основна складова соціальної компоненти сталого розвитку підприємства, потребує дослідження й оцінювання з точки зору цілісної системи факторів впливу на поведінку персоналу. Вирішення проблемних питань, пов’язаних з управлінням персоналом може здійснюватися на основі вивчення класифікації чинників, які впливають на його стійкість при формуванні якісної кадрової стратегії. Зокрема наголошується, що врахування потреби кожного працівника повинно стати невіддільною частиною концепції work and life balance‖ (баланс роботи і життя). Аналіз результатів дослідження показав, що у галузях нафтогазового комплексу діє низка чинників, що негативно впливають на його функціонування і розвиток, які обумовлені не тільки техніко-технологічними та природними чинниками, але й зумовлені неврахуванням поведінкових характеристик персоналу підприємства. З’ясовано, що без розуміння специфіки поведінкових характеристик персоналу та їхніх цінностей неможливо втілити в життя якісну модель управління людськими ресурсами та передбачити оптимальні сценарії розвитку нафтогазових підприємств в перспективі.
  • Item
    Social responsibility of education as one of advantages of innovative development of enterprise
    (Sumy State University, 2015) Zelinska, H.O.
    Визначено актуальність соціальної відповідальності освіти як запоруки інноваційного розвитку підприємства. З’ясовано, що соціально відповідальним перед соціумом мають бути як освіта, бізнес, так і влада. Визначено, що освіта впливає на ефективність функціонування бізнесу якістю підготовленої робочої сили, бізнес на суспільство – купівельною спроможністю населення, стабільними умовами праці, забезпеченням робочих місць тощо. Тому регіональний освітній менеджмент (РОМ) у вищій школі має бути новаторський, використовувати сучасні підходи до здійснення управління освітніми процесами, бути соціально відповідальним і забезпечувати високий рівень реалізації не тільки традиційних – навчальної і дослідницької функцій, але і нових – інноваційної і підприємницької. Аналітично обґрунтовано, що соціальна відповідальність в освіті стане дієвою у випадку дотримання балансу інтересів між всіма регіональними соціальними партнерами. Визначено, що взаємодія сфери виробництва і освітньої сфери мають проявлятися у поширенні знань про основні принципи соціально відповідального управління; центрах передавання виробництву новітніх технологій; центрах безпосереднього (у т.ч. на виробництві та в наукових установах) навчання тощо. Доведено, що становлення соціальної відповідальності в сім’ї є першоджерелом її формування на всіх подальших щаблях розвитку особистості.