Economic Processes Management (Управління економічними процесами)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34373
Browse
Search Results
Item The internet as an element of marketing strategies of polish universities during recent years(Sumy State University, 2015) Kisiołek, A.У статті представлений фон системних змін, яким було піддано вищу освіту в Польщі після 1990 року. Особливий акцент зроблено на створення абсолютно нового, заснованого на відміну від колишніх парадигм, ринку освітніх послуг. Охарактеризовано інтернет, як елемент маркетингових дій польських ВНЗ, з поданням результатів проведених досліджень, а також представлені результати досліджень, що стосуються ролі інтернету в маркетингових стратегіях ВНЗ в Польщі.Item The modelling of education services and labour markets from marketing position(Sumy State University, 2015) Savchenko, S.O.Завданням вищих навчальних закладів в галузі підготовки фахівців є надання ринку праці фахівців, що володіють необхідними навиками і якостями, які відповідають вимогам працедавців. Система управління вищого навчального закладу повинна забезпечувати приведення у відповідність попиту, що виникає з боку потенційних абітурієнтів, і попиту роботодавців на ринку праці. З метою підвищення ефективності системи управління ВНЗ, в умовах постійного наростаючого збільшення об'ємів інформації, посилення її залежності від стану зовнішнього середовища і її внутрішньої організації, необхідно розробити і впровадити методи підготовки рішень на основі імітаційного моделювання. У роботі розроблено системодинамічна імітаційна модель взаємодії ринку освіти і ринку праці, яка завдяки наявності зворотного зв'язку приводить до вдосконалення системи управління вищого навчального закладу на основі концепції маркетингу. Загальна потокова діаграма моделі включає три блоки. Частина моделі позначена як "блок навчання" відображає динаміку процесу здобування освіти майбутніми суб'єктами ринку праці. Блок моделі «ринок праці» розглядає поведінку випускників після завершення навчання. Блок формування заробітної плати і переваг абітурієнтів є ланкою, що забезпечує цілісність даної моделі, оскільки саме в його рамках описуються взаємозв’язок між ринком робочої сили і ринком освітніх послуг. Розрахунок моделі проводився на підставі даних сайтів Міністерства освіти і науки України і Держкомстату України. Отримані, результати системно-динамічного моделювання ринку освітніх послуг і ринку праці наочно демонструють необхідність вдосконалення системи управління вищого навчального закладу на основі концепції маркетингу. При цьому одним з напрямів цього вдосконалення повинні бути прогнозування динаміки ринку праці і відповідне коректування планів набору навчальних закладів.