Наукові видання (ФПКВ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29401
Browse
5 results
Search Results
Item Реалізація теорії поетапного формування розумових дій для засвоєння студентами поняття «Проектний менеджмент»(Сумський державний університет, 2014) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Козленко, Т.В.Проблема формування у студентів теоретичних понять є складною, але вкрай важливою. Напрацьовані в психології моделі дозволяють наблизитися до розв’язання цієї проблеми.Item Застосування ігрових методів та електронних засобів для розвитку підприємницьких якостей студента(Сумський державний університет, 2014) Шостак, М.М.; Говорун, Тетяна Павлівна; Говорун, Татьяна Павловна; Hovorun, Tetiana Pavlivna; Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena VolodymyrivnaПроблема різноманітності методів навчання у вищій школі залишається актуальною як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Потрібні методи, які сприяють формуванню у студентів навичок застосування отриманих знань для вирішення конкретних практичних завдань, розвитку наукового мислення та мови, разом з тим забезпечують оперативний зворотній зв'язок щодо навчальних досягнень студентів. Одним з таких методів є ділова гра.Item Застосування соціальних мереж для навчання дітей, позбавлених за станом здоров'я можливості регулярно відвідувати навчальний заклад(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Філоненко, А.С.В останні десятиліття медицина досягла суттєвих результатів у лікуванні дитячої онкології. Настав час звернути увагу не лише на медичні, але й на соціальні аспекти комплексного вирішення проблем, пов'язаних із цим захворюванням. За даними Сумської обласної громадської організації «Батьки онкохворих дітей-інвалідів», близько 140 сімей регіону виховують дітей з онкологічними захворюваннями, причому число тих, хто поборов хворобу, росте. Актуальним є питання створення сприятливих умов для навчання маленьких сумчан, яким складно після тривалого лікування повернутися до шкільної програми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33305Item Міжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльності(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Голобородько, Ю.К.У 2012 р. на відеоігри користувачами було витрачено 20.8 мільйонів доларів, у той час як індустрія кіно отримала близько 10.8, а музична індустрія – 16.5 мільйонів. Відеоігри починають відігравати провідну роль у сфері розваг. За статистикою, близько 58 % американців і 48 % громадян ЄС грають у відеоігри; при цьому близько третини батьків грають разом із дітьми. Якщо скласти разом загальний час гри усіх гравців «World of Warcraft», це складатиме більше часу, аніж знадобилося для еволюції людини – близько 6 мільйонів років. У той же час на домашні завдання учні в середньому витрачають близько години на день. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292Item Electronic means of teaching students project activities(Сумський державний університет, 2012) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Ternovaya, AnastasiaWe present a technique which supports project work of students in accordance with the above criteria. The samples that students will assume as a basis for their project work, will in many ways determine the result. It is important that students not only choose the right samples, but also analyze them. That’s why besides certain search engine (on student’s choice), it’s proposed to use the software for the construction of mind mapping. We used a package of FreeMind (distributed under the General Public License). The visualization of the maps presentation helps students to generate their own ideas, and the teacher can more accurately estimate and adjust the work of the student. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29437